Pirmdien, 14. jūnijā, plānots sākt Ventas tilta seguma atjaunošanas būvdarbus. Darbi tiek plānoti tā, lai tiltu satiksmei pilnībā nebūtu jāslēdz. Iedzīvotāji tiek aicināti būt saprotošiem un uzmanīgi sekot ceļu satiksmes norādēm par ierobežojumiem.

Būvdarbu laikā satiksmei abos virzienos pamīšus tiks atstātas divas no četrām tilta joslām. Pirmajā būvdarbu etapā būs slēgtas brauktuves abas joslas virzienā uz Rīgas pusi. Visus darbus plānots pabeigt augustā.

Ventas tiltam plānots nofrēzēt brauktuves asfaltbetona segumu un uzlikt jaunu, atjaunot segumu uz tilta paceļamās daļas metāla konstrukcijām, nomainīt tilta deformācijas šuves, apgaismojuma gaismekļus un atjaunot tilta pacelšanas informatīvos tablo.

Atklātajā konkursā par būvdarbu veikšanu uzvarēja SIA "CTB". Būvdarbu līgums noslēgts par 323 488,10 eiro (bez PVN). Būvuzraudzību objektā veiks SIA ''Firma L4''.

Ventas tilta seguma atjaunošanas darbu pasūtītājs ir Ventspils brīvostas pārvalde. Tas ir viens no pievedceļu atjaunošanas projekta posmiem. Ventas tilts pēc rekonstrukcijas tika atklāts 2010. gadā. Rekonstruētā tilta garums ir 281 m, platums – 19,2 m. Agrāko divu braukšanas joslu vietā rekonstrukcijas laikā tika izveidotas četras, bet abās pusēs izbūvētas ietves, no kurām viena apvienota ar veloceliņu.

Pēc Ventspils brīvostas pārvaldes pasūtījuma šobrīd vēl norit pēdējie darbi Rūpniecības ielā. Vēl šogad plānota Kaiju ielas pārbūve un piebrauktuves atjaunošana pie ostas termināļa Plostu ielā. Šobrīd uzsākti arī projektēšanas darbi, lai pārbūvētu Ostas ielu posmā no Jāņa ielas līdz Dārzu ielai.

Ventspils brīvostas pievedceļu atjaunošanas projektā līdz 2023. gada beigām Ventspilī norit 19 pievedceļu posmu gandrīz 13 kilometru garumā atjaunošana vai izbūve. Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 19,65 miljoni eiro. 85% no attiecināmajām izmaksām sedz Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.

Lasi vēl

Komentāri (10)

  • -5
    Pilsēta Pirms 1 nedēļas, 2 dienām

    Atkal kārtējais satiksmes haoss visas vasaras garumā

  • -2
    yolo Pirms 1 nedēļas, 1 dienas

    Nav jau gluži tik traki. 5min braukt ilgāk nav pasaules gals :)

  • 0
    vilis speletajs Pirms 1 nedēļas, 2 dienām

    vajadzēja vispirms pabeigt remontu un atvērt Rūpniecības ielu un tad sākt tilta remontu

  • 0
    Ventspils brīvostas pārvalde Pirms 1 nedēļas, 1 dienas

    Tieši tāds arī bija plāns. Diemžēl būvdarbus Rūpniecības ielā būvnieks ir iekavējis, bet šobrīd jau lielākajiem darbiem braucamajā daļā būtu jābūt pabeigtiem. Pirmdien, kad plānots sākt ierobežot satiksmi uz Ventas tilta, Rūpniecības ielā satiksmei jābūt pilnībā nodrošinātai abos virzienos.

  • -2
    Reptīlis Pirms 1 nedēļas, 1 dienas

    Normālā valstī to izdarītu dažās naktīs. Arī par to summu tur nav īsti ko darīt 2 mēnešus. Būs atkal tā, ka izārdīs un stāvēs nedēļām. Lai izskatītos, ka strādā , blandīsies daži dīkdieņi ar lāpstām.

  • 0
    yolo Pirms 5 dienām, 7 stundām

    Pie mums šādu darbu efektivitāte un ātrums ir super sūdīgā līmenī. Darbi starp apakšuzņēmējiem nav sakordinēti- viens izrok, ieliek savas komunikācijas un aizrok. Atbrauc nākamais un atkal rok to pašu vietu vaļā utt. Darbinieki mēdz pusi dienas sēdēt busā, pīpēt un glaudīt telefonu. Tāda sajūta, ka kādam ir izdevīgi, ka darbi tiek vilkti garumā. Itkā jau būtu vienalga, bet no otras puses tas tomēr tiek veikts par mūsu nodokļos iemaksāto naudu

  • -1
    Kriska Pirms 1 nedēļas, 1 dienas

    REptili, sen vairs nav tā . kā saki. Izārdīto visi redz, bet mēdz būt , ka notiek tādi darbi , kuros no tāluma neredzi
    Ventas ostas pārvaldnieki tomēr kaut ko dara. Apsveicami. Īpaši par Kaiju ielu

  • 0
    Krišs Daugulis Pirms 6 dienām, 12 stundām

    https://www.bbc.com/news/world-asia-38129691
    viena nedēļa

  • 0
    yolo Pirms 5 dienām, 7 stundām

    Neaizmirsti arī faktu, ka šis izskalojums iekrita neilgi pēc šī remonta

  • 0
    Krišs Daugulis Pirms 5 dienām, 2 stundām

    yolo
    Tas tiesa, bet Ventspils paceļamajā tilta daļā nekad nav bijis kvalitatīvs segums, kopš tiltu rekonstruēja un nodeva ekspluatācijā pirms desmit gadiem

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: