Tuvojoties jaunajai tūrisma sezonai, Ventspils Tūrisma informācijas centrs visiem pašvaldības tūrisma uzņēmumiem un to darbiniekiem organizēja semināru Viesmīlības nozīme apkalpošanā.

Tikšanās mērķis – informēt pašvaldības tūrisma uzņēmumu darbiniekus par viesmīlības ietekmi uz klientu vēlmēm, sajūtām, atgriezenisko saiti un lēmumu pieņemšanu nestandarta situācijās. Katrs varēja novērtēt savu viesmīlības gēnu un padomāt par viesmīlības nepieciešamību un ievērošanu, lai komunikācija starp klientu un darbinieku iegūtu teicamu rezultātu un radītu kopēju labu iespaidu gan par uzņēmumu, gan par pilsētu kopumā. Dalībnieki saņēma praktiskus padomus, kā vienmēr viesiem sniegt pozitīvu atbildi, kā tiešajā komunikācijā veiksmīgāk pārdot pakalpojumu un ieteikt, ko vēl iespējams pilsētā apskatīt.

Semināra vadītājs Jānis Jenzis 27 gadus darbojas viesmīlības industrijā un ir vairāku viesnīcu un restorānu vadītājs, Kultūras ministra padomnieks un Latvijas restorānu biedrības prezidents. Jānis semināra dalībniekus pārsteidza ar atraktīvo mācību informācijas pasniegšanas veidu, spēļu, jautājumu un uzdevumu formā. Galvenais semināra secinājums – mēs visi kopā radām Ventspils tēlu.

Semināra noslēgumā dalībnieki izveidoja vienotu Ventspils apkalpošanas standartu ar kritērijiem, kas kalpos kā pamats vienotam pilsētas tūrisma uzņēmumu tēlam.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: