Kopš jaunās Piejūras brīvdabas muzeja šaursliežu dzelzceļa ekspozīcijas atklāšanas īsi pirms Ventspils Pilsētas svētkiem, brauktgribētāju skaits ar Mazbānīti nav mazinājies, tieši pretēji – turpina palielināties.

   

Ventspils Piejūras brīvdabas muzeja darbinieki ļoti labprāt iepriecinātu visus, taču Mazbānīša iespējas ir ierobežotas. Mūsu vēsturiskās, 94 gadus vecās tvaika lokomotīves ekspluatācijas noteikumi nosaka, ka to nedrīkst noslogot vairāk kā 5-6 stundas dienā no iekurināšanas brīža, bet pieļaujamā tvaika katla jauda nedrīkst būt lielāka kā tas, kas nepieciešama, velkot 4 vagonus, kuros ietilpst apmēram 80 cilvēku.

Biļešu skaits ir ierobežots, turklāt to pieejamību ietekmē arī paši braucēji. Visbiežāk apmeklētāji Mazbānīša ekspozīcijas apskati sāk Piejūras brīvdabas muzejā (Riņķa ielā 2), kur apmeklētāji stacijā „Muzejs" no rīta plkst. 10.00 var nopirkt biļetes braucienam tās dienas reisos.

Ļoti daudzi klienti izvēlas braucienu pa Kalna līniju, pie tam gan turp, gan atpakaļ. Tādēļ ļoti bieži veidojas situācijas, kad pie stacijas „Kalns", kur biļetes var nopirkt tad, ja ir brīvas vietas, brauktgribētāju ir vairāk nekā iespējams apkalpot. Arī pieturas punktos „Pludmale" un „Priedes" visbiežāk nepietur, jo nevienā vagonā nav brīvu vietu un arī ārā neviens nekāpj.

Ventspils muzeja administrācija un darbinieki lūdz šādās situācijās izturēties ar izpratni. Lai iespēju robežās novērstu pārpratumus, gan stacijās, gan abos pieturas punktos ir izvietoti kustības grafiki, turklāt stacijā „Kalns" norādīts, ka biļetes braucienam var nopirkt tikai tad, ja ir brīvas vietas, un pieturas punktos „Pludmale" un „Priedes" – ka vilciens pietur tikai tad, ja ir brīvas vietas.

Paredzot, ka interese par Ventspils šaursliežu dzelzceļa aktīvo ekspozīciju nemazināsies ne šajā tūrisma sezonā, ne arī turpmāk, pašvaldība kopā ar sadarbības partneriem plāno arī turpmāku tās attīstību ar mērķi uzlabot pakalpojumu klāstu un kvalitāti.
Sīkāku informāciju iespējams iegūt mājas lapā www.mazbanitis.ventspils.lv

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: