Pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' informē, ka klientu konsultēšana arī turpmāk notiks attālināti. Savukārt uzņēmuma kasēs tiek nodrošināta iespēja par pakalpojumiem norēķināties klātienē, kā līdz šim.

PSIA ''ŪDEKA'' Klientu daļas speciālistu konsultācijas var saņemt telefoniski, zvanot uz tālruni 636 63010 vai ar e-pasta starpniecību – abon.udeka@ventspils.lv. Aicinām būt saprotošiem un atbildīgiem gan pret sevi, gan līdzcilvēkiem un kritiski izvērtēt nepieciešamību veikt maksājumus klātienē.

Atsāk aktīvāku ūdensskaitītāju uzstādīšanu

Līdz ar valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas noslēgumu ir beidzies atbrīvojums no ūdens skaitītāju verifikācijas, uzstādīšanas un rādījumu paziņošanas pienākumu nepildīšanas daudzdzīvokļu māju klientiem, kā to paredzēja Ministru kabineta 2015.gada 15.septembra noteikumi Nr.524 ''Kārtība, kādā nosaka, aprēķina un uzskaita katra dzīvojamās mājas īpašnieka maksājamo daļu par dzīvojamās mājas uzturēšanai nepieciešamajiem pakalpojumiem''. Ja dzīvoklī esošā skaitītāja verifikācijas termiņš ir beidzies, tad šo skaitītāju verificēšana ir jāveic trīs mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas beigām. Skaitītāju verificēšanas termiņi tiek norādīti gan rēķinos, gan Klientu portālā, kā arī papildus klientiem tiks sūtīti atgādinājumi par skaitītāju verificēšanas termiņa beigām. Līdz ar to pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' aicina sekot līdzi skaitītāju verificēšanas datumam un savlaicīgi pieteikt skaitītāju nomaiņu un vienoties par izdevīgāko laiku pakalpojuma saņemšanai, zvanot pa tālruni  63663010 vai rakstot e-pastā: udensmeritaji.udeka@ventspils.lv. Vienlaikus vēlamies atgādināt, ka skaitītāju uzstādīšanu un nomaiņu Ventspils pilsētā var veikt arī citi komersanti.

Pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' piedāvā gan skaitītāju pirmreizēju uzstādīšanu, gan nomaiņu pēc verifikācijas. Nomaiņa iespējama divos veidos – nomainot esošo klienta skaitītāju pret jaunu skaitītāju vai pret lietotu skaitītāju. Pakalpojuma veidu pirms pieteikšanās izvēlas pats klients. Nomainot skaitītāju pret jaunu skaitītāju, pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' sniedz 2 gadu garantiju – gan par skaitītāju nomaiņas pakalpojumu, gan arī par pašu skaitītāju, jo to ir iegādājusies pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' un attiecīgi garantiju var prasīt no skaitītāja piegādātāja vai ražotāja. Taču, ja nomaiņa notiek pret lietotu skaitītāju, kurš iepriekš ir noņemts no kādas citas adreses, tiek verificēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un tiek atzīts par lietošanai derīgu (ko apliecina verifikācijas uzlīme uz paša skaitītāja), 2 gadu garantija ir spēkā pašam nomaiņas pakalpojumam (uzstādīšanas darbiem, bez skaitītāja). Skaitītāju nomaiņas pakalpojums tiek sniegts klienta klātbūtnē, par ko tiek parakstīts attiecīgs skaitītāju nomaiņas akts, kuru paraksta arī klients, kuram ir iespēja pārliecināties gan par skaitītāju nomaiņas pakalpojuma kvalitāti, gan par to, ka nomainītais skaitītājs ir darba kārtībā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: