16. jūnijā ar valsts līdzfinansējumu un Ventspils pašvaldības finansējumu pilsētā tiks uzsākti būvdarbi, lai atjaunotu asfalta seguma virskārtu vairākos tranzīta ielu posmos ar kopējo garumu 1936 m.

  • “Dzintaru ielas posma no Uzvaras ielas līdz Ventas upes tiltam, Ventspilī asfalta seguma pārbūve” 961 m garumā;
  • “Lielā prospekta posma no Lāčplēša ielas līdz Ventas tiltam un Rūpniecības ielai, Ventspilī, seguma pārbūve” 460 m garumā;
  • “Eiropas starptautiskās automaģistrāles (E22) A10 Dzintaru ielas pārvada seguma atjaunošana, Ventspilī” 515 m garumā.

Būvdarbi tiks veikti pa posmiem un saskaņā ar līgumu tie jāpaveic 120 dienu laikā. Būvdarbus veiks SIA “VIA”. Būvdarbu laikā visos posmos būs satiksmes kustības izmaiņas, tāpēc satiksmes dalībniekiem būs nepieciešams vadīties pēc uzstādītajām ceļa zīmēm. Satiksmes organizācijas shēmas skatīt ŠEIT!

Sākot ar 19. jūniju būs izmaiņas sabiedriskā transporta kustībā. Reģionālās nozīmes maršrutu reisi pēc plkst. 7.10 virzienā Ventspils – Rīga kursēs pa Embūtes un Tārgales ielu un neapkalpos pieturu “Kurzemes iela”. Autobusu pietura pilsētas sabiedriskam transportam tiks pārcelta uz Uzvaras ielu, posmā aiz Ezera ielas līdz Muitas ielai. Aicinām pasažierus sekot līdzi izmaiņām par autobusu pieturām PSIA “Ventspils reiss” mājas lapā www.ventspilsreiss.lv un citos masu medijos.

Minētos ielu posmos tiks demontēta asfaltbetona segas dilumkārta un izbūvēta jauna šķembu mastikas SMA 16 un  SMA 11 dilumkārta, kā arī tiks pārbūvētas satiksmes joslu atdalošās saliņas. Dzintaru ielas satiksmes pārvadā tiks veikta deformācijas šuvju nomaiņa.

Kopējās projekta izmaksas ir 1’554’963 EUR, kur valsts finansējums ir 1’166’222 EUR (75%) un Ventspils pašvaldības līdzfinansējums ir 388’741 EUR (25%).

Realizējot projektu, tiks veikti nozīmīgi ieguldījumi tranzīta ielu infrastruktūrā un pilveidota Ventspils valstspilsētas pašvaldības transporta infrastruktūra, nodrošinot ērtāku pārvietošanos pilsētas iedzīvotājiem un viesiem. Līdzfinansējumu saņēmušie ielu posmi ir tikuši izbūvēti pirms 15 gadiem. Tie ir valsts nozīmes autoceļa A10 turpinājums, kā arī Eiropas starptautiskās automaģistrāles E-22 posmi. Satiksmes plūsmas intensitāte šajos posmos ir ap 15 000 automašīnām diennaktī, savukārt tilta aplī šis skaits pārsniedz 20 000 automašīnas diennaktī. Asfaltbetona seguma dilumkārta ir 40 mm bieza, un, intensīvas ekspluatācijas gaitā, dilumkārta transporta līdzekļu riepu pēdu joslās ir pat līdz 4 cm. Tāpēc, lai nebojātu asfaltbetona seguma pamata nesošās kārtas, nepieciešams veikt asfaltbetona dilumkārtas atjaunošanu.

Lasi vēl

Komentāri (1)

  • 0
    redhaired Pirms 10 stundām, 56 minūtēm

    _tikai nav skaidrs, cik gadu - tas pats idiots no Venta sBalss var rakstīt par to pašu "eeju" šajā nolaistajā padomju laika tiltā...?

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: