Ievērojot valstī izsludināto ārkārtas situāciju un noteiktās prasības, pašvaldības SIA ''Ventspils siltums'' no 13. decembra atsāks klientu maksājumu apkalpošanu klātienē Abonentu daļas kasēs Pils ielā 12 un Talsu ielā 84.

Abonentu daļas kases strādās katru darba dienu no plkst. 9 līdz plkst. 13, nodrošinot klientu apkalpošanu tikai epidemioloģiski drošā vidē jeb ''zaļajā'' režīmā. Tas nozīmē, ka klienti varēs saņemt klātienes pakalpojumus, uzrādot sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu. Papildus tam būs jāuzrāda arī personas apliecinošs dokuments – pase vai ID karte.

Abonentu daļas kasēs tiks nodrošināta arī pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' klientu maksājumu apkalpošana, uzrādot apmaksai rēķinu ar svītrkodu.

Tie iedzīvotāji, kuriem nav sadarbspējīga sertifikāta, līdz ārkārtas situācijas atcelšanai tiek aicināti veikt maksājumus, izmantojot elektronisko norēķinu iespējas. Savukārt 2022. gada janvārī pēc rēķinu saņemšanas iedzīvotāji par siltumenerģijas pakalpojumu varēs norēķināties arī veikalu ''Maxima'' kasēs.

Atgādinam, ka konsultāciju jautājumos uzņēmuma ''Ventspils siltums'' klienti var sazināties pa e-pastu: siltums.abonenti@ventspils.lv vai arī pa tālruni 63600800.

Lasi vēl

Komentāri (1)

  • 0
    Kaudzītes brālis. 08.12.2021, 16:14:18

    Tas labi.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: