Uzņēmuma ŪDEKA valdes priekšsēdētāja Edgara Daugeļa pirmais gads šajā amatā pagājis, izlolojot vairākas ieceres, kuru īstenošana tiks uzsākta šogad.

Kā vērtējat pirmo darba gadu? 

– Tas vairāk bija iepazīšanās gads. Tik lielā saimniecībā kāŪDEKA, uzreiz otrajā dienā nevar pieņemt nopietnus lēmumus tālākai attīstībai. Tāpēc vispirms viss bija jāiepazīst. Pirmie secinājumi ir diezgan labi. Vismaz kas skar produkcijas ražošanu – urbumus, atdzelžošanas staciju, un sadales tīklus – nekādas tehniskas problēmas tuvākajā nākotnē nav saskatāmas. Tāpat ar notekūdeņu savākšanu un attīrīšanu. Ja runā par vājajiem punktiem, tad vislielākā problēma, kurai būtu jāpievērš uzmanība, ir lielie ūdens zudumi, tai skaitā tā saucamais, neapmaksātais ūdens.

Kādi ir plāni, lai to novērstu?

Sāksim ar patērētāju struktūru. Puse no visiem ŪDEKAS patērētājiem ir daudzdzīvokļu māju iedzīvotāji, 9% ir privātmāju iedzīvotāji un 41% juridiskās personas. Tātad vislielākais patērētājs ir daudzdzīvokļu māju iedzīvotāji. Ja mēs ņemam mājas ievadskaitītāja rādījumus un dzīvokļu skaitītāju rādījumu summu, tad ir nesakritības vidēji par 25%, reizēm pat par 40%. Tad nu šī neatmaksātā ūdens procentu samazināšanai šogad arī tiks veiktas galvenās aktivitātes.

Interviju pilnībā lasiet trešdienas laikrakstā Ventas Balss!

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: