Uz Ventspils šosejas noslēgušies būvdarbi divos posmos – no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem, tajā skaitā tilta pār Varkaļa kanālu pārbūve, kā arī Lielupes tilta un ceļa pārbūve līdz degvielas uzpildes stacijai.

Būvdarbi uz Lielupes tilta, kas ir garākais tilts Latvijā – tā garums ir 420 metri –, tika uzsākti pagājušajā gadā. Pārbūves laikā demontēta vecā un izbetonēta jauna brauktuves plātne, izveidota hidroizolācija un uzklāts jauns asfalts. Uz gājēju ietves izveidotas jaunas margas un drošības barjeras.

Patlaban abos būvdarbu posmos saglabāts ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā, jo vēl nav nomērīts jaunā seguma un riepu saķeres koeficients. Pēc ceļa seguma virskārtas izbūves tajā esošā bitumena saistviela virskārtā veido plēvīti, kas ir slidena un ir nepieciešams laiks (aptuveni četras nedēļas), lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu.

LVC laboratorija jaunbūvētos posmos regulāri veic saķeres mērījumus, un, tiklīdz tie atbilst normai, ātruma ierobežojumi tiek atcelti.

Kopējās abu posmu izmaksas ir 11 miljoni eiro, darbus veica AS A.C.B. ar apakšuzņēmējiem SIA Tilts un AS LNK Industries.

 

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: