Pēc Ventspils brīvostas pārvaldes iniciatīvas Rīgā pie sarunu galda pulcējās Ventspils ostas uzņēmēji, VAS ''Latvijas dzelzceļš'' vadība un dzelzceļa pārvadātāji, lai pārrunātu aktuālos problēmjautājumus ostas termināļu un dzelzceļa pārvadātāju sadarbībā un kopīgi meklētu risinājumus tranzīta koridora uz Ventspils ostu konkurētspējas nodrošināšanā.

Ventspils ostas termināļu pārstāvji vairākkārt uzsvēruši, ka tieši dzelzceļa pārvadājumu izmaksu daļa ir īpaši nozīmīga, lai Ventspils ostai varētu piesaistīt tranzīta kravas. Palielinoties konkurencei starp ostām, šis jautājums kļūst aizvien nozīmīgāks. Tikšanās reizē visas puses apliecināja, ka situācija nozarē ir sarežģīta un tās uzlabošanai nepieciešama visu tās dalībnieku aktīva līdzdarbība un gatavība mainīties.

Šāda formāta sanāksme notika pirmo reizi un Ventspils brīvostas pārvaldnieks Andris Purmalis aicināja maijā tikties vēlreiz, lai konstatētu, ko no izteiktajiem priekšlikumiem izdevies realizēt un kādas varētu būt tālākās darbības.

Pēc pārkrauto kravu apjoma Ventspils osta ir otra lielākā Latvijas osta. 2019. gadā Ventspils ostā pārkrauti 20,5 miljoni tonnu kravu. Lai gan 2020. gada februārī pārkrautais 1,5 miljonu tonnu apjoms pārsniedz janvāra un decembra rādītājus, tas tomēr, galvenokārt akmeņogļu kravu samazinājuma dēļ, atpaliek no pagājušā gada rādītājiem.

Lasi vēl

Komentāri (3)

  • -3
    keda 03.03.2020, 16:29:16

    Brīvoslapā normālas bildes, tikai viens debutāts-valdes loceklis tāds parstresojies izskatās. Uzmininu?

  • -2
    Tas pats 03.03.2020, 18:01:16

    Pirmais burts ir - K-

  • -2
    Opaps 03.03.2020, 18:07:44

    Ģirts Kristovskis

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: