5. martā, kad daudzviet Latvijā uz galvenajiem autoceļiem notiks vērienīga protesta akcija pret administratīvi teritoriālo reformu, arī Ventspils novada iedzīvotāji ar smago tehniku dosies Rīgas virzienā.

Pulcēšanās notiks Popes pagastā, kur kopā ar šoferiem, kas pēc tam autokolonnā pa A10 šoseju no Popes dosies līdz Usmai, būs arī daļa Ventspils novada amatiermākslas kolektīvu pārstāvju, kuri vispirms ies gājienā, lai pēc tam ar dziesmām uzmundrinātu autobraucējus.

Paredzams, ka lauksaimnieki teiks īsas uzrunas, tādējādi paužot savu attieksmi pret valdības vēlmi, ignorējot pašvaldību un iedzīvotāju viedokli, nedemokrātiskā veidā apvienot Ventspils pilsētu un Ventspils novadu.

Protesta akcija notiks tieši 5. martā, jo šajā dienā administratīvi teritoriālās reformas likumprojektu otrajā lasījumā sāks izskatīt Saeimā.

Zināms, ka ceturtdien pa A10 šoseju tehnikas kolonnā virzīsies arī Talsu, Kandavas, Tukuma, Engures novada smagās tehnikas vienības, turklāt akcijā iesaistīsies spēkrati no Kandavas, Ikšķiles, Carnikavas, Alojas, Jelgavas, Salacgrīvas, Alsungas, Tukuma, Salas, Engures, Inčukalna un, iespējams, arī citām pašvaldībām.

Lasi vēl

Komentāri (24)

  • -10
    Kurzemnieks 03.03.2020, 11:40:53

    Bauri kā vienmēr savā repertuārā.)
    Protestēt lai visi šie pašvaldību kantorīši varētu turpināt ērti eksistēt uz nodokļu maksātāju rēķina,
    bet maksātājiem tik jādomā kā samaksāt aizvien pieaugušos nodokļus.
    Un traucēs vēl satiksmi normāliem braucējiem.

  • -3
    domāju 03.03.2020, 14:37:27

    Kuri tad ir tie daudzie kantorīši?

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 12:32:26

    Tieši tā,Kurzemnieks!
    Tikai,
    šie nav bauri
    bet,jukumvīriņa
    astoņas kājiņas..

  • -3
    Kriska 03.03.2020, 12:39:39

    Iesaku nemaksāt valsts subsidijas - dotācijas pašvaldībam . Paši bus spiesti apvienoties lai izdzīvotu

  • -2
    ventspilnieks 36,7 03.03.2020, 15:16:54

    Iesaku nemaksāt eiropas subsīdijas tiem baroniem, kuri dzīsies ar miljons vērtiem John Deer uz Rīgun ;)

  • -1
    otrakeda . 03.03.2020, 13:02:20

    'Zaļās vestes" ?

  • -3
    Cau 03.03.2020, 13:10:56

    Tiešam? Mūsu novads tiešām doma zaļi. Tēresim degvielu, ražosim CO2. Lai pāris ierēdņi varētu ķeksīti ievilkt.

    Cerams novada transporta līdzekli nepiedalīsies ar novada degvielu. Un darbinieki cerams neatradīsies tur darba laika.

    Redzēsim novada uzņēmējus kuri nedomā par novadu piedaloties šādas mahinācijas.

  • 0
    Peļu junkuriene 03.03.2020, 13:46:44

    Vīrusi, nabadzība, un alkātīgi ierēdņi ir mūsu nākotne!

  • -1
    Pipars 03.03.2020, 14:46:33

    Vai tad Ventspils pilsēta nepiedalīsies???
    Aivars tak ar negrib apvienoties!

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 14:50:57

    'čūsku kāzas' uz

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 14:52:09

    A10 kategorijas auto maģistrāles

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 14:53:02

    kulminācija čūsku kamolam

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 14:54:07

    pie

  • -3
    otrakeda . 03.03.2020, 14:54:40

    Puzes

  • -6
    otrakeda . 03.03.2020, 14:59:13

    visām čūskām
    pulcēties tur!
    5 martā,
    čakarēt satiksmi
    uz ,Ventspils-Rīga, štrāses
    Puzes čūskutēvam par godu..!

  • -5
    Tas pats 03.03.2020, 18:16:42

    Labāk jau neko nedarīt. Tā sanāk. Valdība var pieņemt lēmumu par pašvaldībām ar iedzīvotājiem pat ne apspriežot neko. Reforma ir vajadzīga bet dotā reforma vairāk smako pēc politikas un neapdomāti sasteigta.

  • 0
    mernigors 03.03.2020, 19:14:10

    Naftas un degvielas truba iet pa novada teritoriju, dzelzceļš pa novada teritoriju, Visi ceļi, kas ved uz pilsētu iet pa novada teritoriju. Nosakot, ka minētā infrastruktūra pieder valstij, faktiski vienīgais ieguvējs ir pilsēta. Būtu tikai taisnīgi, ka apvienojoties gūtie ienākumi tiktu pārdalīti, esošā dotācija reāli ir par mazu. Komplektā arr nejēdzīgu saimniekošanu faktiski nav nekāda pamata uzskatīt, ka novads pašreizējā izpratnē var pastāvēt pats par sevi. Kā redzams daudziem ir klapes briļļu vietā, kas neļauj šīs sakarības redzēt. Ja šīs akcijas laikā šīe "aktīvisti"uzliktu barjeras uz visiem ceļiem un pieprasītu simbolisku iebraukšanas maksu, tad varētu pieņemt, ka vismaz daļēja izpratne par lietām ir. Par patērēto degvielu - ja paskaitītu cik tiek nobraukts pa ceļam uz darbu, laikā kad strādājošie paši brauc par saviem līdzekļiem, tad šie tēriņi būtu kā piliens jūrā......

  • 0
    Tīģeris 03.03.2020, 19:15:49

    Es labāk par apvienošanu,varbūt tad būtu lielāka kārtība ,tagad novadu pašvaldības neviens nekontrolē, katrs dara ko grib. Domāju brauc un strādā kā un cik vēlas

  • -1
    .666.ventspils.lv 03.03.2020, 19:55:05

    Jā par apvienošanu.Bet bez lembergistiem!

  • 0
    herberts 03.03.2020, 22:15:56

    Apvienošanās notiks tik un tā neskatoties uz vējā aizlaisto darba laiku, iztērēto degvielu, u.t.t. Ar interesi paskatīšos uz rezultātu pēc reformas, cik nošausies, cik sajuks prātā un cik vienkārši appļūtīsies no reformas pretiniekiem. Viena no izpausmēm, kas raksturo šīs zemes iedzīvotājus, ir sirsnīgs, atklāts, neviltots bet biežs, apmēros liels, stulbums.

  • -1
    vecakais22 03.03.2020, 22:26:20

    ZZS sakuudiitu leetticiigo zemnieku jampadracis kuri pat neizprot litas buutiibu Pashi puuta pashi dega Iisteniibaa satraukti par svaam siltajaamdarba vietaam ir novada klerki kuri savairojusjies kaa seenes peec lietus bet uzceljiem aakstiisies leetticiigie vientieshi

  • 0
    Tīģeris 05.03.2020, 09:14:12

    Šim komentāram piekrītu uz visiem 100

  • 0
    Irita 05.03.2020, 13:10:55

    domāju---
    tie daudzie kantorīši izveidojās pēc iepriekšējās reformas. Interesanti, kāpēc toreiz neviens neprotestēja, kad Latvijas teritoriju sadrumstaloja, izveidoja liekas domes, ar liekiem deputātiem , ar liekām ēku uzturēšanas maksām. Vai kāds ir skaitījis, vai apjēdzis , cik izmaksā šo domju uzturēšana? Vai ir bijis ieguvums attiecībā pret izmaksām? Skolas slēdz tāpat, ceļi ir sliktā stavoklī, sabiedriskais transports briesmīgs?
    Tad atliek pajautāt-- kuram vairāk rūp , lai nenotiktu iecerētā reforma? Vai tiešām ta ir tauta? Bet varbūt tomēr tie ir domju ierēdņi un to deputāti?

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: