Ventspils zīmols Pilsēta ar rītdienu – atpazīstamākais starp pilsētu zīmoliem, noskaidrots Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultātes veiktajā pētījumā par atpazīstamāko pilsētas zīmola simboliku.

Ventspils simboliku Rīgā atpazīst 90% iedzīvotāju. Pētījuma autori ir A. Brencis un O. Fediniča. «Ventspils ir viena no retajām pilsētām, kurai ir izstrādāta mārketinga stratēģija, turklāt šis pētījums parāda, ka tā sniedz arī rezultātus,» norāda A.Brencis.

Ventspils pilsēta ir arī pirmā pašvaldība Latvijā, kas savā darbībā plaši pielieto pilsētmārketingu. 2000. gadā tika izstrādāta mārketinga programma; 2003. gadā – pilsētas mārketinga stratēģija pilsētas svarīgākajām mērķgrupām. 2010. gadā tika izstrādāta un pieņemta mārketinga stratēģija 2010. – 2013. gadam.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: