Šobrīd, kad valstī ir izsludināta ārkārtas situācija saistībā ar Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanu, uzņēmums Ventspils siltums turpina nodrošināt nepārtrauktu siltumenerģijas ražošanu un piegādi gandrīz 12 400 mājsaimniecībām un ap 420 juridiskajiem klientiem.

Pašvaldības SIA Ventspils siltums valdes priekšsēdētājs Arnis Uzaris skaidro: «Lai arī šobrīd visiem Latvijas iedzīvotājiem ierastā ikdiena ir stipri mainījusies, tomēr ir uzņēmumi, kuri joprojām turpina strādāt nepārtrauktā režīmā. Lai to nodrošinātu, uzņēmumā Ventspils siltums ieviesti piesardzības pasākumi, lai pasargātu darbiniekus no iespējamās saslimstības ar vīrusu darba apstākļos. Uzņēmuma darbinieki informēti gan par nepieciešamo dezinfekcijas līdzekļu pielietošanu roku un iekārtu apstrādē, gan par telpu vēdināšanas prasību ievērošanu un citiem būtiskiem faktoriem, kas varētu ietekmēt darba procesu, pielāgojoties jaunajiem apstākļiem. Tajā pašā laikā tiem darbiniekiem, kuru darba specifika to atļauj, ir iespēja šobrīd strādāt attālināti, jo informācijas apmaiņa un saziņa tiek nodrošināta ar e-pasta starpniecību un telefona zvaniem, bet nepieciešamības gadījumā ir iespēja organizēt arī videokonferences.»

Lai mazinātu saslimstības risku klientiem, kamēr valstī ir noteikta ārkārtas situācija, slēgtas abas uzņēmuma Abonentu daļas un kases – Pils ielā 12 un Talsu ielā 84. Taču tas nenozīmē, ka Abonentu daļas nestrādā. Pateicoties tehnoloģijām, klientu apkalpošana tiek nodrošināta attālināti. Joprojām klienti speciālistu konsultācijas var saņemt gan pa e-pastu: siltums.abonenti@ventspils.lv, gan darba laikā pa tālruni 63600800.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs uzsver: «Tiem klientiem, kuri par siltumenerģijas pakalpojumu ierasti norēķinājās uzņēmuma kasēs, šobrīd nevajadzētu satraukties, jo visus maksājumus varēs veikt pēc ārkārtas situācijas atcelšanas, un bažām, ka par rēķina apmaksas termiņa kavējumu tiks piemērota soda nauda, nav pamata.»

Tajā pašā laikā pārējie klienti norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem var tāpat kā līdz šim, proti, gan Swedbank, SEB banka, Luminor Bank, gan banka Citadele norēķinu kontos un internetbankās.

Apmaksāta informācija.

Lasi vēl

Komentāri (6)

  • -3
    Kārlis_ 27.03.2020, 08:17:44

    Es teikti - nodrošina stabilu "šmaukšanu"! Siltākā ziema, pavasaris pēdējos 10-20 gados, bet maksājam pa pilnu programmu. :D

  • -4
    Zinaida_ES 27.03.2020, 08:47:05

    Nezinu, kā viņi var "apšmaukt", piem., privātmāju, kur nemaz nepiegādā siltumu - man kurināmais privātmājā šogad arī iet uz urrā - ne tāpēc, ka ārā auksts, bet tāpēc, ka visu laiku liels vējš un pamatīgi izpūš - un nē - nedzīvoju caurā šķūnī ;)

  • -1
    VSiltums 27.03.2020, 10:35:33

    Izlietotais siltumenerģijas daudzums, par kuru tiek veikts aprēķins, tiek uzskaitīts tikai un vienīgi pēc ēkas kopējā siltuma skaitītāja rādījumiem, kas tiek arī norādīti klientiem izsūtītajos ikmēneša rēķinos. Katras daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas siltumenerģijas patēriņu (Izlietojumu) ikviens publiski var aplūkot un salīdzināt par laika periodu no 2013.gada oktobra līdz 2020.gada februārim mūsu mājas lapā http://ventspilssiltums.lv/lv/e-pakalpojumi/informacija-par-eku-siltuma-paterinu

  • -3
    Guncis 27.03.2020, 10:51:35

    Maksājam tik, cik ir patērēts, ne tā? Jeb, kas ir pilna programma? Šķiet, ka par elektrību maksāju tik, cik esmu to izmantojis. Domāju, ka par siltumu tieši tāpat. Varbūt kādam ir savādāk jānorēķinās ? Un vēl mani ieintriģēja, kādā veidā notiek tā šmaukšana?

  • 0
    Elviss22 27.03.2020, 11:11:44

    To Guncim, par elektrību no piestādītā rēķina maksājam tikai 35%, pārējais ir starpniekiem, OIK ieskaitot, tādēļ nesalīdzini siltuma rēķinus ar elektrības rēķiniem.

  • -2
    Guncis 27.03.2020, 11:27:20

    Tad, lūk, tā ir zagšana, jo no iedzīvotājiem pieprasa maksāt OIK! Tikai nezin kāpēc, par šo gan katru mēnesi netiek skandināts un visi kaut kā samierinājušies un tik maksā, jo, ja nesamaksās, tad atslēgs elektrību un nebūs pieejams internets :D Tas būs pasaules gals! Savukārt, ka jāmaksā par siltumu, brēc kā uz nebēdu. Tad jau jābrēc arī par gāzi, kurai nav IOK, bet maksā pēc skaitītāja un kā zināms, tagad, kad pārsvarā visi gatavo mājās nevis apmeklē kafejnīcas, tad arī gāzes patēriņš pieaugs. Nez vai nākammēnes kāds par to rakstīs komentāros, ka gāze palikusi dārgāka? Tāpat arī par ūdeni maksā pēc skaitītājiem, arī neviens nebļauj, ka dārgi, izņemot tikai par starpībām. Tā varētu turpināt vēl un vēl, bet jāsaprot, ka katra prece vai pakalpojums maksā tik, cik izmaksā.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: