Par 10 miljoniem eiro pārbūvēs Kuldīgas šoseju
Valsts AS Latvijas Valsts ceļi (LVC) izsludinājusi 10 miljonu eiro vērtu iepirkumu par autoceļa Ventpils-Kuldīga-Saldus pārbūvi.
Tas ir šajā plānošanas periodā pēdējais iepirkums ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējumu. Autoceļa Ventspils-Kuldīga-Saldus (P108) paredzēts pārbūvēt posmā no Ventspils līdz pagriezienam uz Zirām.
Šajā posmā vietām paredzēts pilnībā nomainīt ceļa segas pamata slāņus, bet vietām tos pastiprinās. Segumu veidos divas kārtas asfalta. Ceļam uzlabos ūdens novades sistēmu un atjaunos sabiedriskā transporta pieturvietas. Paredzamās būvdarbu izmaksas ir ap 10 miljoniem eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Pretendentiem jāpiesakās līdz 2019. gada 9. janvārim.
Kopumā šajā plānošanas periodā Kohēzijas fonda līdzfinansējums valsts autoceļiem ir 256,9 miljoni eiro, bet no ERAF – 277 miljoni eiro. Savukārt 2018. gadā kopējais finansējums valsts autoceļiem, ieskaitot ziemas un vasaras uzturēšanas darbus, ir 285 miljoni eiro, no tiem 102 miljoni eiro ir Eiropas Savienības fondu, bet 183 miljoni eiro – valsts budžeta finansējums.














Komentāri (26)
Bardak, jā, dārgi, bet jābūvē lai balkvedēji varētu braukt .Apskaties cik dziļš izrakts Kurzemes ielā un tas jāpipildina ar kvalitatīvu materiālu - šķembām , un ne no Jēkabpils, jo tās pa mīkstas, bet no ārzemēm
Pilnai laimei varētu visu ceļu no pagrieziena uz Zlēkām līdz Ventspilij sakārtot pilnībā , jo dzirdēju ,ka to ceļu ,kurš tika no Zlēkām līdz Piltenei sataisīts , tagad leiši izmanto lai vestu kokmateriālus uz Kureksu, tad jau līdz pavasarim tas ceļš būs pagalam . Tad jāsaprot ,ka braukt pa Kuldīgas ceļu Ventspils novadā pat smagajam transportam ir apgrūtinoši.Nu bet ,lai notiek, vismaz kaut kur pēc laika varēs braukt pa normālu asfaltu.
Pilnai laimei ceļu līdz Vārvei ar varētu.
Kas vinēs iepirkumā gandrīz droši var uzminēt ,bet darbus drošika veiks arī cits varbūt pat Igauņi
Ivar, par to naudu oi oi oi cik ceļus sanāktu sabūvēt.
Un ceļus arī būvē. Diemžēl ES naudu nedod tāpat vien - uztaisu projektu par kaut ko un eiropa atmet piķi. Ir noteiktas pozīcijas, kurām dod un ir jāmāk pamatot, kā tas tavs projekts tajā pozīcijā iederās un būtu pelnījis līdzfinansējumu. Par Brīvostas projektiem kaut kad pavasarī, šķiet, lasīju, ka viņi gatavo visu jau laicīgi, lai paspētu naudu apgūt, ja tāda iespēja rodas. Kuldīgas ceļš un citas šosejas nav tajā pašā kategorijā, kurā dabūja naudu pievadceļiem, tāpēc ir pilnīgi demagoģija salīdzināt šosejas un ielu remontu, bet Ivaram jau galvenais ir kliegt.
Cik ES fondu naudiņas, un, pašu mazumiņi ir NOTRALLINĀTI, būvējot pievedceļus Brīvostai??? Man viņus nevajag.
Cik daudz smadzeņu šūnas tu esi notrallinājis savā svētajā cīņā par taisnību? Lai kaut ko panāktu ir jādara, nevis tikai jākritizē. Cik tu ar savu bļaušanu esi panācis? Pa lielam neko. Cik tas no tevis ir prasījis? Tagad visi tevi par muļķi uzskata. Lielisks sasniegums
Mēs toties neesam viens četros kā biedrs Spītniece :D
Nu vispār jau cerēju izlasīt normālu komentāru,bet ko tad var gribēt sagaidīt no kedas vai Kurzemnieka.Abi vienādi.
Spītnieces ghudrības zāles..:D
Šis būs no tiem, kas saka ka visu dzīvē vajagot paprovēt.
Kārli , tikai līdz Zirām. Un tikai nākamgad. Šovasar būs jāmocās ar luksoforiem
Kriska (žurciņ?) kundz.
Abet lidz to Speķkrog (kur Zir pagriezien) to Ceļ ir to paš štruntigak un bedrainak,tālaks ir ciešam.