Būvdarbi arī Maskavas ielā
Ventspils brīvostas pārvalde uzsākusi Maskavas ielas satiksmes pārvada pār Dzintaru ielu atjaunošanas būvdarbus. Būvdarbu laikā satiksmei atvērta viena brauktuves josla, ko regulē luksofors.
Būvdarbi tiek veikti 330 m garā posmā pievedceļam un pārvadam. Pārvads nodrošina transporta kustību pāri Dzintaru ielai un dzelzceļa sliedēm un kalpo par savienojumu starp autoceļu A 10, kas ir daļa no starptautiskā maršruta E22 Rīga – Ventspils, un Ventspils Tirdzniecības ostas teritoriju.
Būvdarbu laikā tiek mainīta braucamās daļas asfaltbetona seguma virskārta un ietvju asfalta segums, remontētas deformācijas šuves un izbūvēts jauns lietus ūdens kanalizācijas atzars, kā arī veikta margu un apgaismes stabu nomaiņa. Būvdarbus plānots pabeigt trīs mēnešu laikā, tos veic atklātā konkursā uzvarējusī būvfirma SIA CTB.
Satiksmes pārvads Maskavas ielā ir tikai viens no posmiem, ko Ventspils brīvostas pārvalde pārbūvēs 2018. gadā, īstenojot pievedceļu attīstības projektu. Šobrīd aktīvi norit būvdarbi arī Kuldīgas ielā pie pilsētas robežas, Zvaigžņu ielā un tikko noslēgusies jauna pievedceļa būvniecība pie Dienvidu mola.
Līdz 2022. gadam Ventspilī paredzēta 19 pievedceļu posmu atjaunošana vai to izbūve gandrīz 13 kilometru garumā. Šogad paredzēts veikt vairāk nekā pusi no visiem projekta darbiem. 85% no pievedceļu attīstības projekta attiecināmajām izmaksām sedz Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.
Projekts Pievedceļu attīstība Ventspils brīvostas teritorijā esošajiem termināļiem un industriālajām zonām tiek īstenots darbības programmā Izaugsme un nodarbinātība ar specifisko atbalsta mērķi Palielināt lielo ostu drošības līmeni un uzlabot transporta tīkla mobilitāti.














Komentāri (25)
Snaiperis 999 smadzenes izmīzis
Varbūt kāds kaimiņš tāpat domā - cik iepriecinoši būtu, ja tāds Vilis nebūtu, jo tad typa viņa suns netaisītu uz mana paklājiņa.:)
It kā lieli cilvēki, bet fantazē kā mazi bērni, nudien..
Būtu tikai iepriecinoši,ja tāda Krievija kā valsts pazustu no pasaules kartes.Vai vismaz samazinātos līdz sākotnējiem senās Krievzemes izmēriem.Nekā laba no tādas lielvalsts nava.No Amērikas tāpat.
Redz, ja tas NATO būtu vien tāda kā savstarpējas aizsardzības biedrība,
tam nebūtu nekāda vaina.
Problēma ir tajā, ka tas ir vienas lielvalsts ģeopolitiskais ierocis pret otru.
Un mūsu kā "sabiedroto" uzdevums, acīmredzot, ir vaukšķēt brīžiem vairāk nekā nopietnākiem spēlētājiem.
Jo, ik pa laikam kāds Baltijas sīkpirdis ministrs (-tre) atkal uzbrauc Krievijai tik kategoriski it kā šim būtu vismaz vesela tanku divīzija rezervē,
ne miglaini aizsardzības solījumi.
Bet šie uzbraucieni neapšaubāmi maitā konkrētās attiecības, tostarp ekonomiskās.
Kurzemniek,varu tev tikai piekrist,ka ar kaimiņiem jāuztur labas attiecibas,nav jālien bučoties,bet jādzivo ar savstarpēju cieņu vienam pret otru.Ir daļa cilvēku,kuri dzirdot vārdu Maskava,uzreiz ''redz'' tankus pie LV robežām,un Putinu auļojam uz Latviju.
NATO nav slikta lieta kā mūsu valsts aizsardzības garants,lai tā būtu! Bet izdevīgāk būtu vienam uz otru nelekties un dzīvot mierā!
Īsas rindiņas labāk ļauj uztvert domu.
Es gan rakstīju par pirmo brīvvalsti.
Jā, tasC prihvatizāciju uztaisīja, bet pēc ārzemju padomdevēju ieteikuma, kas tādējādi veiksmīgi atbrīvojās no konkurentiem.
Tā nu klausām visiem kam nav slinkums.
Un neatkarība nav, bet uzplaukums arī nav etc.
Jo svešais ieteiks sev par labu.
Tas pats ar NATO.
Tu domā ka mēs tur ļoti gribējām?
Nē, mūs tur ļoti gribēja dēļ izdevīgā ģeopolitiskā novietojuma. Vai mums tas ir izdevīgi?
Brēka kā tas mūs sargā ir liela, bet par to varētu pārliecināties tikai konflikta gadījumā. Bet jebkurš tāds konflikts tāpat radītu neatgriezeniskas sekas.
Toties mierlaikos tas mums ir radījis lielas problēmas.
Jo ja kaimiņš lielāks, ar to jādraudzējas, kā Somija.
Ne jānaidojas un jāluzprasās, lecot uz ecēšām.
Draudzēties ir laba lieta, bet tas jau nenozīmē, ka draugiem ir visplašākās tiesības bāzt degunu viens otra lietā un dzīvē.
keda,
nenoliedzot pirmās Latvijas republikas sasniegumus,
tie tomēr ir daudz kur pārspīlēti.
Saimnieciskā bāze bija izveidojusies jau impērijas laikos.
Lauksaimniecība uzplauka, neapšaubāmi.
Zemniecība bija valsts balsts.
Rūpniecība savukārt panīka.
Savairojās liels skaits komunistu līdzskrējēju.
Ar ko tas viss beidzās, zinām...
Ļoti interesanti, kur un kā tu raksti, ja tik īsas rindiņas sanāk... :)
Tur nav ko pārspīlēt, ja ir fakti. Rūpniecība panīka pēc tam, kad Gudmens & Co pieļāva nekontrolējamu prihvatizāciju un tās sekas jūtam joprojām.
Personīgi man dīvaini likās, kāpēc, piemēram, Gagarina "galvu" tik ļoti vajadzēja aizvākt. Nevajag jau viņu godināt, bet atstāt apskatei kā vēstures liecību. Ar noliegšanu mēs vēsturi tik un tā nepārtaisīsim. Būtu to "galvu" un ļeņinekli nolikuši kaut kādā parkā kā apskates objektus un tā laika vēstures liecību, būtu interesanti. Nevis aizvākt un iznīcināt...
Tieši tā Nif nif,...Maskavas,Londonas,kaut vai Briseles iela...kas vainas nosauktajām pilsētām un ielu nosaukumiem..? Cepiens nevietā!
Tā to ielu sauc kopš es sevi atceros un nevaram vēsturi pārtaisīt, nesaprotu, kāpēc jācepas par nosaukumu.