Gandrīz trīs ceturtdaļas jeb 71% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju, kuriem ģimenē ir automašīna, izvēloties OCTA polisi, vadās pēc zemākās cenas kritērija, liecina pēc Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) pasūtījuma pētījumu centra SKDS veikta aptauja.

No aptaujātajiem 38% nozīmīgs faktors ir sadarbības pieredze ar konkrēto apdrošinātāju, savukārt 30% ir svarīgi, lai OCTA polisi varētu iegādāties internetā. Polises pārdevēja reputācija ir nozīmīga 17% aptaujāto, bet 12% svarīgs ir piedāvātais klientu serviss. Polises iegādes ātrums ir nozīmīgs 25% aptaujāto.

Analizējot aptaujas atbildes dažādās grupās, redzams, ka zemākā cena svarīgāka ir tiem iedzīvotājiem, kuriem nav pieredzes ar ceļu satiksmes negadījumiem, iedzīvotājiem vecumā no 25 līdz 44 gadiem, kā arī lauku iedzīvotājiem.

Nedaudz vairāk kā puse jeb 53% iedzīvotāju, kuriem ģimenē ir automašīna, nebūtu gatavi maksāt augstāku cenu par OCTA polisi, pat ja tajā tiktu iekļauti papildu riski vai arī atlīdzības par zaudējumiem tiktu palielinātas. 37% būtu gatavi maksāt vairāk, ja apdrošinātājs polisē iekļautu papildu riskus un pakalpojumus, kādi nav esošajā polisē, un kompensācijas par materiālajiem zaudējumiem būtu augstākas.

No tiem aptaujātajiem, kuriem ir automašīna, 61% uzskata, ka pašlaik viņu maksa par OCTA polisi atbilst no apdrošinātāja saņemtajiem pakalpojumiem. Tikai 10% ir neapmierināti ar cenu un uzskata, ka tā nav atbilstoša saņemtajiem pakalpojumiem, bet 29% nav viedokļa šajā jautājumā.

LETA

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: