Kuģošanas atbalsta dienesta vecākais hidrogrāfijas inženieris Aivars Beitāns ostā atbild ne tikai par bojām, bet arī par visām pārējām navigācijas iekārtām.

Viņam ir jārūpējas par 35 bojām, 3 bākām, 2 vēruma līnijām un aptuveni 17 krasta zīmēm. Šogad visattālākās bojas, kas brīdina kuģus par bīstamajiem sēkļiem, tiks aprīkotas ar automātisku identifikācijas sistēmu (AIS).

 

Ar AIS palīdzību varēs viegli kontrolēt iespējamo boju nobīdi vai bojājumu un operatīvi novērst šos trūkumus.

 

Inženierim hidrogrāfam ir labi jāorientējas ne tikai ar iekārtu, bet arī ar savas intuīcijas palīdzību. Tas noder Aivaram gan darbā, gan medībās. Par Aivara mednieka drosmi liecina trofeju kolekcija, kurā ir gan bronzas brieža ragi, gan sudraba mežacūkas ilkņi. «Taču patiesā trofeju vērtība ir atmiņas par medībām,» pārliecināts Aivars Beitāns.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: