Veiksmīgi pabeigti visi plānotie būvdarbi Zvaigžņu ielā no Pāvila ielas līdz pilsētas robežai. Darbus veica SIA “Ostas celtnieks” par kopējo summu gandrīz 902 tūkstošu eiro apmērā.

Zvaigžņu iela Ventspilī vienlaikus ir arī valsts 1. šķiras autoceļš P108 un viens no stratēģiski svarīgākajiem pievedceļiem Ventspils brīvostas termināļiem un industriālajām zonām.

Zvaigžņu ielas posmā Bērzu līdz Brocēnu ielai ir pārbūvēta lietus ūdens novadīšanas sistēma. Ūdens novadīšanai iebūvēts jauns slēgtais lietus ūdens kolektors, un grāvis ielas malā aizbērts. Posmā no Putnu līdz Inženieru ielai veikta kolektora atjaunošana ar oderēšanas metodi. Trīs posmos – no Pāvila līdz Inženieru ielai, no Jēkaba līdz Tērauda ielai, no Zvaigžņu ielas 203 līdz pilsētas robežai atjaunots asfaltbetona segums. Visi būvdarbi ir pabeigti un drīzumā objekts tiks nodots ekspluatācijā.

Darbi Zvaigžņu ielā tika organizēti pa posmiem, lai būtiski nekavētu auto satiksmi.

Līdz 2022. gadam Ventspilī paredzēta 19 pievedceļu posmu gandrīz 13 kilometru garumā atjaunošana vai izbūve. 85% no pievedceļu attīstības projekta attiecināmajām izmaksām sedz Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.

Lasi vēl

Komentāri (4)

  • -1
    Kru57nk9 24.10.2018, 11:57:21

    No vienas puses forši, bet no otras puses - rekonstruēta iela, bet brauc pāri aku vākiem un piekare jau dauzās. Vai tiešām ir grūti uztaisīt, lai kaut uz 1 mēnesi aku vāki ir vienā līmenī ar segumu? Tur pat nav bīdmērs vajadzīgs, lai saprastu, ka aku vāki nav līmenī. Varam turpināt braukt slalomā caur aku vākiem, ja negribas to dauzīšanu izjust.

  • 0
    Ventspils brīvostas pārvalde 30.10.2018, 14:55:54

    Paldies par jautājumu, būvniecības kvalitātei vienmēr pievēršam visaugstāko vērību. Aku konstrukcijas atjaunotajā ielu segumā izbūvētas pareizi un vajadzīgajā līmenī attiecībā pret segumu. Tomēr šobrīd turpinām pētīt, kas tieši varētu Jums radīt braukšanas diskomfortu un iespējamos tehniskos risinājumus tā mazināšanai. Jāatzīst, ka, lai cik precīzi ielas segumā būtu iebūvēta akas konstrukcija, to vienalga, ar auto braucot varēs just ekspluatācijas laikā. Tāpēc projektos, kur tiek veikta pilnā seguma rekonstrukcija, ieskaitot seguma nesošos slāņus, akas tiek pārvietotas tā, lai komunikāciju aku vāki nebūtu uz auto riteņu trajektorijas. Jūsu minētajā Zvaigžņu ielas posmā tika atjaunota tikai brauktuves seguma virskārta, tāpēc aku vietas mainīt nebija iespējams.

  • 0
    reku 24.10.2018, 17:00:22

    Tas labi,ka grāvis aizbērts.Vēl tik kokus aizvākt,lai automobiļiem nav ,kur ietriekties.

  • 0
    nomaļnieks 01.11.2018, 14:37:32

    Varbūt vajadzētu piedomāt arī pie atstarotājiem pie nodalošajām barjerām(pie svara mērīšanas tablo starp brauktuvi un ietvi) - citādi tumšajā laikā kāds vēl nositīsies vai savainosies. Barjeras ir pēlēkas un pamanāmas pēdējā brīdī.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: