Ceturtdien, 29. aprīlī, plkst.10 un plkst 14 Europe Direct informācijas centrs (EDIC) Ventspils aicina piedalīties tiešsaistes pasākumōs.

Plkst. 10 notiks tiešsaistes pasākums ''Apkalpošanas prasmju attīstība. Klientu vajadzību izzināšana'', kuru vadīs LU docente Daina Pakalna. Pieslēgšanās saite pasākumam https://bit.ly/2OWHE6I.

Izcila klientu apkalpošana sākas un beidzas ar smaidošiem darbiniekiem un pozitīvu attieksmi, tad klienti jūtas novērtēti un sadzirdēti. Lai pilnveidotu un uzlabotu klientu apkalpošanu, jāizzina klientu vajadzības, jānoskaidro viņu vērtējums par saņemto pakalpojumu un jāuzklausa ierosinājumi. Klientu vajadzības un prasības ir jāņem vērā pakalpojumu piedāvājumā un attīstībā.

Pasākuma pirmajā daļā dalībnieki uzklausīs Pakalnas ieteikumus, bet otrajā daļā darbosies praktiski. Lai piedalītos praktiskajā nodarbībā, nepieciešams izveidot google kontu, ja tāds vēl nav.

Savukārt plkst.14 EDIC Ventspils aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā ''Kritiskā domāšana un digitālo un mediju pratība'', kuru vadīs TV žurnāliste, raidījumu producente Daina Jāņkalne. Pieslēgšanās saite pasākumam https://bit.ly/2RvLzrQ.

Pēdējos gados Eiropas Savienībā, arī Latvijā, arvien aktuālāka kļūst nepatiesas informācijas un viltus ziņu straujā izplatība, kuras rezultātā notiek cilvēku dezinformācija, manipulēšana ar prātiem un noskaņojumiem. Pasākuma dalībnieki paplašinās savas zināšanas un izpratni par medijpratības nozīmi un praktiskā nodarbībā gūs ieskatu kritiskās domāšanas attīstības metodēs. Pasākumu vadīs TV žurnāliste, producente D. Jāņkalne.

Pasākumus organizē Europe Direct informācijas centrs (EDIC), kas atrodas Ventspils Galvenajā bibliotēkā. EDIC piedāvā iedzīvotājiem vispusīgu bezmaksas informāciju par Eiropas Savienību, dažādas aktivitātes un pasākumus. EDIC Ventspils darbību finansē Eiropas Komisija.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: