Noslēdzies konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2021. decembrim starppilsētu un novada sabiedriskā transporta maršrutos, un pašvaldības SIA ''Ventspils reiss'' ieguvis tiesības apkalpot gan starppilsētu maršrutus, kuros arī šobrīd kursē uzņēmuma autobusi, gan Ventspils novada maršrutus.

Valsts SIA ''Autotransporta direkcija'', izvērtējot pretendentu piedāvājumu konkursam lotē Nr.23 ''Ventspils'', un pamatojoties uz atklātā konkursa nolikumu, pašvaldības SIA ''Ventspils reiss'' piedāvājums šajā lotē ir atzīts ne tikai par atbilstošu nolikuma noteikumiem, bet arī par saimnieciski visizdevīgāko. Ievērojot to, ir pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu ar pašvaldības SIA ''Ventspils reiss'' sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanai līdz 2021. gada decembrim.

Šajā konkursā noteiktās kvalitātes prasības atbilst tām, ko pārvadātāji var nodrošināt jau pašlaik un kuru izpildei papildu investīcijas nav nepieciešamas. Noteikts, ka temperatūrai autobusa salonā jābūt robežās no plus 16 līdz plus 24 grādiem - atbilstoši sezonai, kā arī 10% autobusu jābūt pielāgotiem personu ar funkcionāliem traucējumiem pārvadāšanai.

Starppilsētu maršrutos autobusu vidējais vecums nedrīkstēs būt lielāks par 10 gadiem, kā arī jābūt nodrošinātai iespējai autobusā iegādāties biļeti, maksājot ar bezkontakta norēķinu karti.

Pašvaldības SIA ''Ventspils reiss'' spēj nodrošināt visas, kā arī vēl augstākas kvalitātes prasības. Papildus minētajām uzņēmuma autobusos ir pieejams WiFi, ir iespējams pārvadāt velosipēdus. Tāpat kapitālsabiedrība lielu uzmanību pievērš tam, lai sniegtais pakalpojums būtu pēc iespējas drošāks un ekonomiskāks. Regulāri tiek veikta autobusu vadītāju apmācība drošā un ekonomiskā braukšanā, praktisko braukšanas iemaņu uzlabošanā un Ceļu satiksmes noteikumos; kā arī tiek veikti preventīvie pasākumi satiksmes drošības veicināšanā. Vidējais starppilsētu autobusu vecums ir 7.1 gads.

Konkurss tika izsludināts, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi ar konkursa uzvarētājiem par pakalpojuma sniegšanu laika periodā līdz 2030. gadam vēl nebūs stājušies spēkā.

Lasi vēl

Komentāri (18)

  • -2
    Pilsēta 11.11.2020, 09:50:34

    Ja jau VR var pārsūdzēt, tad gan jau Talsenieki arī izdomās kā to izdarīt.

  • -1
    domāju 11.11.2020, 12:47:46

    Kāds sakars ar Talsiem? Jaunajā konkursā taču uzvarēja Brandava firma....

  • -8
    Soft 11.11.2020, 09:52:44

    Vai, cik jauka ziņa! Ventspilnieki ir foršākie :D

  • -9
    sranskis 11.11.2020, 09:55:34

    Talsenieku dziesma jau nodziedāta! Tagad jāgaida Žopēna sēru maršs nordekai un sabiedriskajam autobusam.

  • -4
    Vents 11.11.2020, 10:32:08

    Super!

  • -6
    Brīvība 11.11.2020, 11:03:51

    Super!
    Gan darbs vietējiem, gan autobusi šiem gana labi!

  • -4
    Opaps 11.11.2020, 12:39:52

    Žēl,ka līgums tikai uz vienu gadu,nevis uz desmit.Labi,ka vismaz tā.

  • -1
    Kru57nk9 11.11.2020, 13:10:16

    Paskaidrojiet lūdzu - kurā konkursā VR zaudēja un kurā uzvarēja? Iepriekš bija info, ka atkārtoti zaudēja konkursā par "Ventspils" loti. Tagad raksts, ka brauks joprojām starppilsētu maršrutos un novadā.
    Tad, kuros maršrutos zaudēja un pēc šī brīža situācijas varētu nebraukt?

  • -9
    Jānis91 11.11.2020, 13:14:43

    Laikam lasīji anonīmu, nelegālu Kristovka avīzīti ventspilnieks.lv?
    Tur bija informācija? :)))

  • 0
    еs 11.11.2020, 13:25:21

    Iepirkums par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīklā (starppilsētu un piepilsētu pārvadājumi), kurā paredzēta pārvadājumu tiesību piešķiršanu nākamajiem 9 gadiem (2022.-2030.), ZAUDĒTS (VR diskvalificēts).

    Konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2021. decembrim starppilsētu un novada sabiedriskā transporta maršrutos UZVARĒTS.

  • 0
    Kru57nk9 11.11.2020, 14:14:28

    Paldies par info. Tagad sapratu.
    Cerams Jānis arī saprata par ko ir runa.

  • -1
    Viktors Torpēda 12.11.2020, 14:38:52

    Dīvaināks iepirkums par to Autotransporta direkcijas taisīto nav redzēts!!! Pirmajā kārtā uzvarēja vieni, diskvalificēja citus - to liela daļa pārvadātāju pārsūdzēja. TAD uzvarēja tie, kas tika DISKVALIFICĒTI, savukārt nu diskvalificēja reisu.. Tas ir normāli un atbilstoši iepirkumam uz 9 gadiem? Kas, pēc kā un kādā veidā vērtē šos pieteikumus, ja reiz ir tik krasas izmaiņas rezultātos!? Vairāk izskatās pēc pieteikumu grozīšanas, lai kādi noteikti netiktu, bet pārējos piegroza kā vajag!

  • -5
    Brīvība 11.11.2020, 14:44:12

    Tas, kas skaitās uz 10.gadiem šais laikos īsti nekad nevar būt drošs.

  • 0
    Vilis Skuja XVI 11.11.2020, 15:08:28

    Vai tad "Ventspils reiss" nevarētu censties vinnēt lielo konkursu kādā citā reģionā,kur vēl būs atkārtota cīkstēšanās?Kaut vai Latgales pusē.

  • -3
    Karīna Sleja 12.11.2020, 14:44:05

    Es ceru, ka reiss pārsūdzēs un uzvarēs, lai nodrošinātu mums pārvadājumus. Viņiem ir kvalitatīvs autobusu parks, šoferi ar pieredzi, tie regulāri ieziet apmācības un katru dienu pirms darba arī veselības pārbaudes. Ne velti gan šoferi uzvarējuši dažādās sacensībās un konkursos, gan arī reiss pats ieguvis atzinību par drošu un kvalitatīvu autobusu parku. Ja šīs lietas nav svarīgas pasažieru drošai pārvadāšanai, tad kas ir!?

  • -2
    Kriska 11.11.2020, 17:50:22

    Sanāk , ka nākamgad par Ventspils regionu atkal būs konkurss

  • -2
    Vadims Kevrelis 12.11.2020, 15:45:15

    Nav ne mazāku šaubu ka uzņēmums savā vidē ir ar labu atpazīstamību
    un ar labu reputāciju. Bet ja tajā visā nebūtu iekšā atstādinātais kurš
    dod norādījumus visur un visā tad uzņēmums vinnētu loti pēc loti.Domāju ka uztraukumam nav pamata un kā brauksim tā arī brauksim ar Reisu.

  • -5
    Neue.Ordnung 12.11.2020, 17:15:24

    Vai nav vienalga?Galvenais ir nokļūt no punkta A līdz punktam B par iespējami zemāku cenu un,lai tehnika iztur līdz galapunktam.Līdz Rīgai 3 stundu brauciens-kādu gan īpašu komfortu šajā īsajā laika sprīdī vajag?

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: