Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) no 10. jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē, kas marta vidū tika pārtraukta saistībā ar valstī izsludināto ārkārtas situāciju Covid-19 izplatības ierobežošanai, informēja NVA Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Klientu apkalpošana klātienē NVA notiks tikai pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus.

Klientiem, kuriem ārkārtas situācijas dēļ uz vēlāku laiku tika pārcelti klātienes NVA apmeklējumi, savā NVA filiālē jāierodas atbilstoši klātienes apmeklējumu datumu pārcelšanas grafikam. Informāciju par precīzu apmeklējuma laiku klients var uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā "Profils" vai zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80200206.

NVA filiālē klientam jāierodas precīzi iepriekšējā pierakstā norādītajā laikā un klientu apkalpošanas telpā jāieiet tikai pēc uzaicinājuma. Savukārt tiem klientiem, kuri būs saņēmuši no NVA ziņu par attālināto apkalpošanu, NVA filiālē klātienē nebūs jāierodas.

Aģentūra mudina klientus, apmeklējot NVA, ievērot divu metru distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus, kā arī paņemt līdzi savas personiskās pildspalvas. Aģentūra aicina atturēties no NVA apmeklējuma cilvēkus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm.

Iesniegumi bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai joprojām tiks pieņemti tikai attālināti. Ja klientam nav iespējas elektroniski pieteikties bezdarbnieka statusam, to var izdarīt, iesniegumu izdrukājot, aizpildot un ieliekot filiāles pastkastītē.

Lasi vēl

Komentāri (1)

  • 0
    ivarss 10.06.2020, 10:05:09

    Nekur Ventspilī invalīdus negrib pieņemt darbā?
    Tas ir rupjš cilvēktiesību pārkāpums.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: