Pagājušajā gadā par 4% audzis Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) saņemto sūdzību skaits, bet lielākais sūdzību kāpums pērn bija par tūrisma pakalpojumiem.

Kopējais saņemto sūdzību skaits pērn bija 2362, bet 2014.gadā - 2274 sūdzības. Faktiski samazinājies sūdzību skaits par precēm, bet būtiski pieaudzis par pakalpojumiem, sevišķi - tūrisma jomā. Piemēram, 2014.gadā PTAC saņēma 37 sūdzības, bet 2015.gadā PTAC saņēma 168 sūdzības par pakalpojumiem, kas saistīti ar tūrismu. PTAC atzīmē, ka tas ir skaidrojams ar uzņēmuma SIA Relaks Tūre maksātnespēju, kā arī uz un no Ēģiptes kūrortiem atceltajiem kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: