Pašvaldības SIA Ventspils siltums aicina savus klientus izmantot jaunu iespēju – ziņot karstā ūdens patēriņu elektroniski.

Šim nolūkam izveidots jauns klientu portāls, kurkatru mēnesi no 25. līdz mēneša pēdējam datumam iedzīvotāji varēs iesniegt karstā ūdens skaitītāju rādījumus. Lai reģistrētos jaunajā sistēmā, vispirms jādodas uz uzņēmuma mājaslapu www.ventspilssiltums.lv. Portālā klienti varēs ne tikai ērti un vienkārši ziņot karstā ūdens skaitītāju rādījumus, bet arī pārskatīt maksājumus un bilanci, kā arī sazināties ar uzņēmuma abonentu daļu. Jāņem vērā, ka reģistrēties sistēmā var tikai persona, kura ir PSIA Ventspils siltums kliente.

 

Uzņēmuma vadība aicina izmantot jaunā portāla sniegtās priekšrocības un aktīvi katra mēneša beigās ziņot karstā ūdens skaitītāju rādījumus! Lai nodrošinātu korektu apkures maksas aprēķinu, klientiem vienmēr jāuzrāda patiess un precīzs patērētā karstā ūdens daudzums, norāda PSIA Ventspils siltums valdes loceklis Atis Mertens.

 

Jaunā portāla ieviešana ir īpaši nozīmīga arī saistībā ar jaunākajām izmaiņām likumdošanā, kas stāsies spēkā no šā gada 1. oktobra, kad visiem pakalpojuma sniedzējiem būs jānodrošina tiešo norēķinu sistēma. Ventspilī jau tagad iedzīvotāji maksājumus par siltumenerģiju veic bez starpniekiem, tomēr saistībā ar izmaiņām likumos nepieciešams sakārtot arī norēķinu sistēmu, paredzot rēķinu saņemšanu. Tomēr, lai katram klientam būtu iespējams izrakstīt rēķinu, nepieciešami pilnīgi dati par karstā ūdens patēriņu no visiem mājas dzīvokļiem. Jaunais klientu portāls būs viens no veidiem, kā ziņot rādījumus.

 

Uzņēmuma speciālisti aicina apmeklēt klientu informācijas dienu, kas norisināsies 19. februārī plkst. 17.30 Ventspils Digitālā centra 2. stāva zālē. Informācijas dienas laikā būs iespējams uzzināt par jauno klientu portālu un uzdot jautājumus speciālistiem klātienē.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: