Ventspils 5. vidusskola atzīmējusi apaļu jubileju - mācību iestāde izglītojusi Ventspils jauniešus jau 40 gadus.

Vērienīgo jubileju skola atzīmēja sestdienā, kad ar svētku koncertu plkst. 18:00 uzsāka svinības. Visiem bija iespēja sekot līdzi skolas dzīves prezentācijai 26., 27. un 28. kabinetā, kā arī vērtēt modernos skolas kabinetus, kādos šogad mācās skolēni. Pēc tam sākās balle, kurā spēlēja Banchiks un Ando.

 

40 darbības gadu laikā skolu beidzis 971 audzēknis. Iekļaujot 9. un 12. klases, skolā notikuši 73 izlaidumi. Šajā skolā ir strādājuši 450 darbinieki. Pēc dibināšanas mācību iestāde jau uzreiz bija vidusskola, taču kādu brīdi, no 1995. līdz 1999. gadam, tā ir bijusi Ventspils 3. pamatskola.

 

Garu gadu laikā skolu vadījušas 5 direktores - Vizma Brakanska, Laima Norīte, Daina Reboka, Astrīda Valova un Sandra Maizīte, kas to vada vēl šodien. Skolas projekta nedēļas laikā audzēkņi padziļināti pētīja skolas vēsturi un varēja satikties ar bijušajiem pedagogiem, kā arī skolas 1. direktori.

 

Daudziem tās darbiniekiem skola nav tikai vieta, kur nākt uz darbu. Ilgajos strādāšanas gados pedagogi pieķeras izglītības iestādei. Par skolu pastāstīja pedagoģe Liāna Biezbārde, kas pati ir absolvējusi šo mācību iestādi, un atgriezusies tajā, lai strādātu.

 

Atbildot uz jautājumu, kā skola mainījusies kopš laika, kad viņa pati bija skolniece, Liāna salīdzina: „Skola ir stipri mainījusies. Tā ir palikusi gaišāka, atvērta dažādiem viedokļiem un domāšanai. Šobrīd skolā māca arī tādus priekšmetus, kā kristīgā mācība, ētika, sociālās zinības, kulturoloģija un psiholoģija. Skolā nav vairs oktobrēnu, pionieru, komjauniešu, audzēkņi paši var izvēlēties, ar kādām interesēm aizpildīt brīvo laiku.”

 

Skolotāji apzinās, ka laikam ejot, mainījušās tehnoloģijas ar kādām māca skolās. Tagad izmanto datorus, interaktīvās tāfeles un citus modernus rīkus, taču pamatuzdevums skolā palicis nemainīgs. Skolotāju mērķis ir radīt bērnos interesi mācīties un izprast apkārtējo pasauli.

 

Apskati foto!

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: