Apzinoties, cik svarīgi jauniešiem iemācīt ne vien zināšanas skolas solā, bet arī praktiskas iemaņas, attīstīt noteiktas rakstura īpašības un vērtības, Popes pamatskolā 5. septembrī 5.–9. klašu zēniem rīkos "Mazo vīru skolu".

Dienas garumā notiks aizraujošas aktivitātes ar mērķi, kā veicināt līdzdalību sabiedriskajā dzīvē, kultūras mantojuma un tradicionālās kultūras saglabāšanu, atbildības uzņemšanos, drosmi pieņemt lēmumus un risināt arī netipiskas un sarežģītas situācijas 5. septembrī Popes pamatskolā organizēs viens no Latvijas Vecāku kustības un "Dzīvās skolas" dibinātājiem Reinis Ziļevs un Popes pamatskolas mājturības un tehnoloģiju skolotājs Agris Apsītis.

Reinis Ziļevs ir izstrādājis īpašu aktivitāšu programmu, ko īstenos arī "Mazo vīru skolā", turklāt viņš uzkrājis būtisku pieredzi darbā arī ar tādiem jauniešiem, kuri nereti sarežģīti iekļaujas sabiedrībā. Skolotāja Agra Apsīša vadībā zēni gatavos jaunas koka puķu kastes vasaras puķēm, kuras līdz pat vēlam rudenim priecēs skolas darbinieku, skolēnu, vecāku un ekskursantu sirdis.

Popes pamatskolas direktore Ligita Lukševica uzskata, ka skolēniem ir svarīgi iemācīties uzņemties atbildību par saviem vārdiem, rīcību un darbiem, būt drosmīgam, aizstāvot vājākos un savas idejas, pārvarēt kūtrumu un vēlmi padoties, uzņemties iniciatīvu un rīkoties, apzināties savus spēku un kontrolēt to, gudri izmantot iegūtās zināšanas, iepazīt savas bailes un tās pārvaldīt. Īpaši aktuāli tas ir ģimenēs, kurās zēni aug bez tēviem. Līdz ar to direktore ir gandarīta, ka, piedaloties Ventspils novada domes projektu konkursā "Jaunietis darbībā", ir iegūts finansiāls atbalsts projektam.

"Mazo vīru skolā" 5.–9. klašu audzēkņi skolotāja un lektora vadībā ne tikai izgatavos koka puķu kastes, bet arī mācīsies sadarboties, analizēs lēmumus un rezultātus. Notiks arī sarunas par dzīvi un vīru lietām, tādējādi pasākuma dalībnieki iegūs gan praktiskas iemaņas, gan zināšanas diskusiju un sarunu organizēšanā un stiprinās ticību saviem spēkiem un mērķu sasniegšanā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: