2017. gada 1. novembrī Ventspils Augstskola parakstīja līgumu ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (CFLA) par projekta “Ventspils Augstskolas STEM mācību programmu modernizācija” īstenošanu.

Projekta mērķis ir modernizēt piecas Ventspils Augstskolas studiju virziena “Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne” programmas: bakalaura studiju programmu "Datorzinātnes", maģistra studiju programmu "Datorzinātnes", bakalaura studiju programmu "Elektronika", profesionālo maģistra studiju programmu "Elektronika" un profesionālo bakalaura studiju programmu "Kuģu navigācijas elektronika".

Izvirzītais projekta mērķis ir vērsts uz viena no Latvijas svarīgāko, dinamiskāko attīstības centru – Ventspils – un visa Kurzemes reģiona attīstību, ko var pilnvērtīgi nodrošināt tikai ar visam reģionam nepieciešamā darbaspēka attīstību, nodrošinot darba tirgum atbilstošas kvalifikācijas speciālistu sagatavošanu STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics – zinātne, tehnoloģijas, inženierzinātnes un matemātika) studiju programmās.

Projekta ietvaros paredzēts attīstīt laboratoriju un auditoriju infrastruktūru, tai skaitā uzlabot pieeju cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī nodrošināt studiju programmās nepieciešamo tehnoloģiju pieejamību un ieviest augstskolai nepieciešamos informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumus, tādējādi nodrošinot Ventspils Augstskolā modernam studiju procesam nepieciešamo un darba tirgus prasībām atbilstošo studiju kvalitāti, dodot iespēju studentiem strādāt ar jaunākajām tehnoloģijām un iegūt iespējami daudz praktisku iemaņu.

Projekta ieviešana notiks sadarbībā ar Ventspils pilsētas domi, nozares uzņēmumiem un tos apvienojošām nozaru asociācijām, piemēram, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociāciju (LIKTA) un Latvijas Elektrotehnikas un elektronikas rūpniecības asociāciju (LETERA), kā arī ar citām organizācijām.

Projekts tiks īstenots no 2017. gada 1. novembra līdz 2020. gada 31. decembrim.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: