„2011. gadā mūsu uzņēmums  vairāk nekā divas reizes palielinājis kravu apgrozījumu salīdzinājumā ar 2010 gadu, šā gada 10 mēnešos sasniedzot 3,4 miljonus tonnu,” stāsta Baltic Coal Terminal valdes priekšsēdētājs Iļja Sokolovs.

Tas izdevies pateicoties vairākiem veicinošiem faktoriem. Viens no galvenajiem – patēriņa palielināšanās Eiropas valstīs un ar to saistītais pieprasījums pēc Krievijas oglēm. Tajā skaitā arī ogļu cenu palielināšanās. Jāatzīmē, ka gan Krievijā kopumā, gan BALTIC COAL TERMINAL klientu ogļu raktuvē – Zarechnaya – palielinājis.

Arī jau tradicionālās problēmas ar Ziemeļrietumu ostu aizsalšanu 2010-2011.gada ziemā ļāva piesaistīt papildus ogļu pārkraušanas apjomus, pamatā no Rīgas ostas  Arī slēgta tipa terminālis ir priekšrocība ogļu pārkaušanā. Terminālī ir augsta kuģu apstrādāšanas intensitāte, sasniedzot maksimālo apjomu 43 tūkst. tonnu diennaktī.

Savukārt dzelzceļa vagonu apstrādes un apkalpošanas laika samazināšana, piemērojot profesionālus un efektīvus loģistikas principus, līdz 400 vagoniem diennaktī – minama starp panākumu faktoriem. Turklāt pārkraujot ogles mūsu terminālī, netiek zaudēta to kvalitāte – tās neietekmē mitrums un tiek saglabāts kaloriju daudzums. Pārkraujot ogles slēgtajā terminālī, tiek izslēgts ogļu zudums un nodrošināta apkārtējās vides aizsardzība.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: