Projekta “Baltijas jūras piekrastes infrastruktūras pilnveidošana un vides pieejamības uzlabošana Staldzenes ielā” ietvaros, nodota ekspluatācijā asfaltbetona seguma virskārtas pārbūve 440 m garumā un izbūvētais 1,7 km gājēju un velo celiņš no Bangu ielas līdz Būšnieku ezeram, pagarinot kopējo veloceliņa garumu Ventspilī.
Ar Projekta īstenošanu tika pilnveidota Ventspils publiskā infrastruktūru, nodrošināta Baltijas jūras piekrastes aizsargjoslas dabas vērtību saglabāšana, cietā seguma gājēju celiņa/veloceliņa izbūve, posmā no Bangu ielas līdz Būšnieku ezeram, tādējādi organizējot gājēju un velobraucēju plūsmu. Atpūtnieku ērtībām uzstādīti trīs jauni un ērti soliņi. Tāpat projekta ietvaros veikta Staldzenes ielas brauktuves asfaltbetona seguma virskārtas pārbūve, paturpinot iepriekšējā gadā izbūvēto posmu līdz autobusu apgriešanās laukumam. Atjaunotas autobusu pieturu nojumes un laukumi, kā arī izbūvēta jauna autostāvvieta netālu no laivu bāzes, kur novietot automašīnas, lai baudītu un relaksētos pie dabas.
Pēc Projekta īstenošanas pagarinājies veloceliņu tīklu kopgarums Ventspilī, kas dotajā brīdī sasniedzis jau ap 73km. Izbūvējot cietā seguma gājēju celiņu/veloceliņu Staldzenes ielā, tiek turpināts jau esošais veloceliņš, kas ved uz Staldzenes stāvkrastu – visaugstāko stāvkrastu Latvijā un Staldzenes pludmali, izveidojot jaunu savienojumu ar Būšnieku ezera veloceliņu, kura garums ir 8 km un kurš dod iespēju mērot šo posmu gan ar kājām, gan velosipēdu gar laivu bāzi, apkārt visam ezeram. Būšnieku ezers ir iemīļots dabas objekts aktīvās atpūtas cienītājiem.

Komentāri (24)
Tas nav riktīgs veloceliņš!Apvienotie nekam neder,jo gājēji vazājas pa viņiem neparedzēto velo joslu un vēl "kačā pravas",ja mēģina braukt virsū!
Vai tas ir normāli,ja pa velojoslu PRETIMnākošie kājāmgājēji negriež ceļu?
P.S.Arī pa jauizveidoto Ganību ielas veloceliņu ,kamēr nebija uzkrāsoti apzīmējumi,vilkās pat suņainie...
Šķiet, ka ventspils ir atsevišķa valsts. Latvijas premjerministrs saka, ka valsts dzīvo no aizņemtas naudas, kas pilnībā beigsies nākamā gada vai divu laikā. Aizsardzībai ir jāatrod papildu 5% no IKP. Valsts parāds ir sasniedzis 20 miljardus eiro. Un šeit viss ir nieks - 73 km veloceliņu. Kam? ventspils zaudē iedzīvotājus. Padomājiet minūti...
"Kā norāda Pēteris Strautiņš, Luminor Bank galvenais ekonomists: «Nevienā pasaules vietā, pat Šveicē, neesmu redzējis tik dārgu, greznu, pat izšķērdīgu publisko infrastruktūru tik nelielam cilvēku skaitam.»"
Vai Tu saproti, ka to daļēji finansē ERAF? Tas nozīmē, ka pilsēta ļoti lēti var attīstīt infrastruktūru un šī, no eiropas fondiem saņemtā naudua, nonāk pie vietējiem uzņēmējiem, kuri šos projektus īsteno? Jā, mēs esam priviliģētā pozīcijā, kur varam šādu finansējumu saņemt, atšķirībā no turīgajām Eiropas valstīm
Evgueni, padomā pats divas minūtes un, ja ir sarežģiti izprast elementāras lietas, aprunājies kaut vai ar chatgpt...
Tad vai nu Strautiņš nav bijis Šveicē vai arī domā, ka citi nav tur bijuši un ir muļķi. Drīzāk gan, ka otrais.
Iespējams ceturtais variants- es neprot vai neatceras Strautiņa teikto pilnībā, lai izteiktu dzirdēto apgalvojumu korektā kontekstā.
Nu, ja...
un palikuši te tikai tie, kas portālos visus apvemj;
ikdienā pilsētā sistemātiski neievēro ne ceļazīmes, ne citas norādes - tāpēc visur vajag policistus;
bez rupjībām nemāk izteikties, bet visa cita sabiedrība traucē dzīvot;
jūtas varoņi, kopš 18 gadu vecuma vairs nemācoties, un visiem pārmet, ka viņus neņem darbā utt!
Galvenais nav "pabarot", bet gan dot cilvēkiem iespēju strādāt nākotnei. Izveidot darba vietu. Tas, ja vienkārši atbildu uz jūsu piezīmi. Visa nauda, ko piešķir eirofondi, tiek ņemta vērā politiskajā regulēšanā. Turklāt naudas piedāvājums palielina inflāciju. Šādi ieguldījumi nedarbojas kā "darbaspēks". Tā ir "helikoptera" nauda. Jūs saprotat, ka par 73 km veloceliņu pat nevar komentēt. ventspils nebūs pasaules velosipēdistu galvaspilsēta. Sezonāli ierobežojumi, ventspilnieku skaita samazināšanās. Labu darbavietu trūkums pilsētā, problēmas ar privāta maza un vidēja uzņēmuma atvēršanu, tās visas ir būtiskas problēmas, kurām vajadzētu būt pirmajā vietā.
YOLO....Vai, jūsuprāt, Eiropas fondu līdzekļu izmantošana veloceliņu būvniecībai spēs izlīdzināt Latvijas attīstības līmeni ar citām ES valstīm? Vai neizrādīsies, ka, izslēdzot šo finansējuma "krānu", kaut kas mainīsies ventspilnieku nodarbinātībā?
Tad pēc tavām domām šo izdevību nedrīkst izmantot līdz neatrodam naudu citām prioritārēm?
Ieteiktu paņemt velosipēdu un izbraukt šos 73 km. Fiziskās aktivitātes uzlabo asinsriti un palīdz labāk apgādāt smadzenes ar skābekli. Varbūt pavērsies plašāks skats uz to kādēļ veloceliņi valstī, kur sirds asinsvadu slimības ir viens no galvenajiem nāves cēloņiem
Ir tik laba investīvija infrastruktūrā- pabeidzot iepriekšējo komentāru
Nesaprotu, kā'del visu vajag politizēt un nozākāt.Pirmkārt, dalīts, nedalīts , bet ir un tas arī kalpos par mikromobilitātes elementu.Otrkārt, skaidrs ir , ka EF uzliek dažādus ierobežojumus, bet iespējas investēt infrastruktūrā.Ja nebūtu šādu ES fondu līdzfinanšetu projektu, tad augts;tāk izteikušies eksperti var mierīgi pakot somiņas un braukt, kur ir lielāka saule.
ES sastāv no tās naudas, ko dalībvalstis iemaksā, viņai nauda kokos neaug un izdala tikai to, ko ēdelīgie ES kundziņi nespēj iztērēt.
Katrs komentētājs par MVU uzņēmumiem var atvērt 1 vai labāk 2 uzņēmumus, kur maksātu lielu algu, tā parādot piemēru.
Kāpēc gan mūžīgi izteikties tik sarežģīti? Parasts mirstīgais tevi tāpat dirst pasūtīs!
Zejbis, es esmu tikai par velo infrastrukturu, bet piekrtitu, tiem kas, saka, ka tas sadalitas jolsas ir bik stulbas, jo cilveki to neievero.
Bet tā es gribētu velo celiņu līdz pat popei. Kā Liepājā ir līdz bernātiem gar šoseju.
Cilveks galig izlaidies :)))Agrak gaja un brauca pa meza tacinam un celiniem saglabajot infrastrukturu(neizcertot kokus un neiegazot meza asfaltbetonu).Nakoso celinu izbuvejiet gar VN terminala zogu lidz jurai,tur simts reizes vairak cilveku staiga un brauc ar riteniem neka pa Bangu ielu lidz Busnieku ezeram.Un sis ari labs :)ar eiropas fondu lidzfinansejumu :)a pasiem tad naudas nava,piedalities projektos.Janem krediti.Interesanti,cik sogad jaatmaksa kreditos aiznemta nauda par tiem realizetajiem projektiem ?
par kādu kredītu tu runā?
@yolo Nebrīnies, ir kredīti. Par Reņķu dārza superobjektu būs ilgi jāatdod. Tik nesāc fantazēt - ja man mājas būvēšanai sakrāti 100K lati un pietrūkst 20K, skaidrs, ka jāaizņemas.
@Zvejnieka kungam. Es jau 20 gadus prasu, lai izbūvē līdz poliklīnikai, kultūras centram, tā teikt, venspilniekiem, bet neviens neklopē ar ausi.
esat pārliecināti, ka zinat kā darbojas eiropas fondu finansējums un kā darbojas kredīti?
Štais gan bij` izcili !
Nejauc ES līdzfinansējumu ar kredītu!!
Nu pa to eirops fond finansejum ir daudz maz skaidrs,sita lappele ir daudz reiz pa to rakstits.Bet ka tie kredit tagat darbojas,man nav skaidrs.yols varet izstastit,jo pedejo kredit es i atmaksajs 20 gad atpakal un vairak nav nems un nav bijus vajadzib :))))
oficiālā prese...
Kā ziņo SFD, salīdzinot ieņēmumus un izdevumus par kārtējā gada septiņiem mēnešiem ar to pašu periodu 2024. gadā, ieņēmumi ir samazinājušies par 1,3% jeb 137,7 miljoniem eiro. Ienākumu samazinājums ir saistīts ar ieņēmumu samazināšanos no Eiropas Savienības fondiem par 31,5% un nenodokļu ieņēmumiem par 11,7%. Vienlaikus izdevumi palielinājās par 8,8% jeb 872,3 miljoniem eiro. Padomājiet...