Ventspilī ir noslēgusies divu jaunu gājēju un velobraucēju celiņu posmu būvniecība - Staldzenē pie Būšnieku ezera krasta un perspektīvā plānotajā Mežparka ielā, kuri turpmāk ir atvērti apmeklētājiem, informē Ventspils Komunālā pārvalde.

Ventspils veloceliņu tīkls šogad tika papildināts ar diviem jauniem posmiem vairāk kā 1 km garumā, tādejādi kopējam veloceliņu tīklam pilsētas robežās sasniedzot vairāk kā 70 km garumu.

Pirmais veloceliņu posms tika izbūvēts Staldzenē gar Būšnieku ezera krastu 660 metrus garā posmā, kas stiepjas no Laivu bāzes līdz esošajam veloceliņam, tādejādi aptverot celiņu pilnā garumā gar gleznaino Būšnieku ezeru cauri mežam. Līdz šim, lai mērotu ceļu apkārt Būšnieku ezeram, Staldzenes ielas posmā bija nepieciešams pārvietoties pa ielas malu, taču, izbūvējot šo celiņa posmu, gājēji un velobraucēji varēs droši un nesteidzīgi baudīt dabu un ezera piekrasti. Šī veloceliņa posma izbūve tika veikta Eiropas Jūrlietu un Zivsaimniecības fonda projekta “Latvijas Rīcības programmas zivsaimniecības attīstībai 2014.-2020. gadam apakšpasākuma 43.02. ''Sabiedrības virzītas vietējās attīstības stratēģiju īstenošana'' aktivitātē 43.02.2. ''Darbību dažādošana zivsaimniecības nozarē un citās jūras ekonomikas nozarēs'''' ietvaros.

Savukārt otrs veloceliņa posms tika izbūvēts perspektīvā plānotā Mežparka ielā starp pludmales 9. un 10. laipu, kur atrodas militārā mantojuma objekts – 46. krasta aizsardzības bateriju un uguns koriģēšanas tornis. Jaunais grants seguma posms ved gar jūras piekrasti 430 metru garumā, kas ļaus baudīt jūras piekrasti un bagātīgo priežu mežu, sniedzot iespēju apskatīt mežainās un pelēkās aizsargājamās kāpas. Nākotnē šeit plānots realizēt projekta otro kārtu, izbūvējot energoefektīvu apgaismojumu. Šī veloceliņa 1. būvniecības kārta tika veikta Eiropas Jūrlietu un Zivsaimniecības fonda (turpmāk - EJZF) ''Latvijas Rīcības programmas Zivsaimniecības attīstībai 2014. – 2020. gadam'' atklāta projektu konkursa 14. kārtas ietvaros.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: