Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) padomes lēmumu no 2020. gada 1. janvāra stājas spēkā jauni, divreiz lielāki universālā pasta pakalpojuma tarifi. Ņemot vērā šo būtisko cenu pieaugumu, pašvaldības SIA Ūdeka nāksies palielināt papīra formāta rēķinu apkalpošanas maksu daudzdzīvokļu māju klientiem.

Kopš 2016. gada, kad visā valstī, tai skaitā Ventspilī, tika ieviesta jauna norēķinu kārtība par komunālajiem pakalpojumiem, uz ventspilnieku mājas adresēm nosūtāmo rēķinu papīra formātā izmaksas daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem tika noteiktas 0,30 EUR (ar PVN) apmērā par vienu rēķinu mēnesī. Savukārt elektroniski piegādāti rēķini kā bezmaksas pakalpojums.

Ņemot vērā 2019. gada 28. novembrī SPRK padomes pieņemto lēmumu par Latvijas Pasta universālā pasta pakalpojuma tarifu celšanu no š.g. 1. janvāra par divām reizēm augstāk nekā esošie tarifi, pašvaldības SIA Ūdeka diemžēl, sākot no š.g. 1. februāra, nāksies palielināt rēķinu apkalpošanas maksu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju klientiem tiešo norēķinu gadījumā, un turpmāk maksa par viena papīra rēķina nosūtīšanu būs 1,21 EUR (ar PVN).

Šobrīd rēķinus papīra formātā saņem 2900 klienti no kopā vairāk nekā 13 500 pašvaldības SIA Ūdeka daudzdzīvokļu māju klientiem. Pārējie rēķinus saņem elektroniski uz e-pasta adresēm, par šo pakalpojumu nemaksājot.

Pašvaldības SIA Ūdeka izprot, ka gaidāmais rēķinu apkalpošanas maksas kāpums nav patīkams, tādēļ aicina iespēju robežās izvērtēt iespēju pāriet uz rēķinu saņemšanu elektroniski. Uzņēmums īpaši uzrunā jaunāko paaudzi, kas var palīdzēt saviem vecākiem, vecvecākiem, radiem vai paziņām, kuriem nav iespēju vai iemaņu izmantot e-vidi, uzņemties viņu rēķinus saņemt uz savu e-pasta adresi. Tas neprasīs daudz jūsu laika un pūļu, lai reizi mēnesī palīdzētu senioram tikt galā ar komunālajiem maksājumiem, turklāt tā būs ne vien praktiska palīdzība, bet arī vēl viena kopā būšanas reize, kas senioriem ir īpaši nozīmīga. Savukārt cilvēkiem, kuriem nav radu vai paziņu, kas pasaka priekšā un palīdz, ir iespēja šīs lietas bez maksas apgūt pašiem Ventspils Digitālajā centrā, Akmeņu ielā 3.

Pāriet uz bezmaksas rēķina saņemšanas veidu ir iespējams, sazinoties ar pašvaldības SIA Ūdeka Klientu daļu pa tālruni 63663010, rakstot e-pastu: abon.udeka@ventspils.lv vai ierodoties personīgi kādā no klientu pieņemšanas vietām – Talsu ielā 65 vai Pils ielā 12.

Apmaksāta informācija.

Lasi vēl

Komentāri (14)

  • 0
    Uzraugs 16.01.2020, 05:07:07

    Vai rēķinu drukātā formātā var saņemt arī abonentu da;l;a uz vietas?Cik noprotams,dārgāka kļuvusi tieši sūtīšana.Ja reiz maksājumus kārto abonentu daļā,tad varētu tur arī izsniegt rēķinus.

  • -7
    Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 16.01.2020, 10:52:32

    Pašvaldības SIA “ŪDEKA” informē, ka rēķinus iespējams saņemt divos veidos – papīra veidā un elektroniski. Elektroniskie rēķini ir bezmaksas pakalpojums, ko arī izmanto lielākā daļa klientu. Izvērtējot priekšlikumu par rēķinu saņemšanu uz vietas Klientu daļā, paskaidrojam, ka šāda veida rēķina saņemšana veidotu lielas rindas un apgrūtinātu saņemt klientiem cita veida pakalpojumus.

  • -1
    20041889-XXXXX 16.01.2020, 15:27:18

    Kāpēc?Kad iet maksāt jūsu kasē,saņem rēķinu!
    Lai tās darbinieces atpelna savu algu.

  • -1
    некто 16.01.2020, 11:13:49

    Jums kauns nav vispār??!
    Un vēl, cik reiz es biju jūsu kantora, gandrīz visas reizes jūsu darbinieki vai dzer kafija, vai smēķē, vai viņiem ir privatsarunas pa mobilo, vai spēlē spēlites datora un t.t. Un ar saviem klientiem arī nemāk runāt normāli.

  • -4
    Info centrs 16.01.2020, 14:39:41

    Labdien, lūdzam precizēt, kurā brīdī esat novērojis minēto situāciju.

  • 0
    Kriska 16.01.2020, 12:25:32

    Ja jūs , Ūdeka , sūtat aploksnes caur pastu , kāpēc uz aploksnes nav pastmarkas un pasta štempeļa?

  • -6
    Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 16.01.2020, 15:37:38

    Papīra rēķinu apkalpošanas izmaksas neietver tikai rēķina nosūtīšanas izdevumus, bet arī to sagatavošanas, drukāšanas, papīra, aploksnes izmaksas. Uzņēmums rēķinu nogādāšanu līdz klientiem veic dažādos veidos atkarībā gan no finansiālām iespējām, gan no praktiskās situācijas, jo ne reti rēķinus izvadāt pašu spēkiem ir ātrāk nekā sūtīt pa pastu. Šādu rēķinu sagatavošana un nosūtīšana prasa daudz vairāk resursu un laika nekā elektronisko rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, kas neprasa tik daudz manuālas darbības un cilvēkresursu iesaistīšanu.

  • 0
    Kriska 16.01.2020, 15:49:35

    Bet kāds tam sakars ar valsts pieņemtiem "Latvijas pasta" tarifiem? Nauda aiziet Ūdekai . Vai aploksnes , papīrs palika dārgāks? Piekritu ka tas ir dārgāk , ka elektroniski nosūtīt, bet jāzina mēru .

  • 0
    aldisbezbardis 22.01.2020, 18:32:16

    Maksājot uz vietas Ūdekā kasiere tāpat atver internetā pēc konkrētas adreses un veic atzīmi par samaksu!!! Vai tad pensionārs nevar ,nosaucot savu adresi, samaksāt BEZ KĀDA PAPĪRA un saņem pretī maksas čeku UN VISS. ne arī nav jānoplēš no pensionāra lieka nauda.

  • -5
    Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 23.01.2020, 11:44:20

    Vēlamies atgādināt, ka papīra rēķins tiek izmantots ne tikai maksājumu veikšanai, bet arī ūdens skaitītāju rādījumu nodošanai katru mēnesi tiem klientiem, kuri neizmanto portālu www.klientiem.udeka.lv. Šie klienti skaitītāju rādījumus nodot, izmantojot papīra rēķinā iekļauto pasaknīti.

    Turklāt katrā rēķinā tiek atspoguļota visa informācija par pakalpojuma apmaksu, ūdens uzskaites mēraparāta skaitītāja rādījumiem, kā arī ūdens skaitītāju verifikācijas datums.

  • 0
    aldis.bezbardis 26.01.2020, 16:26:18

    Bet var taču rēķinu saņemšanu un skaitītāja rādījumus veikt internetā . bet maksāt paša Ūdekas kasē uzrādot tikai rēķina numuru vai pasakot adresi - samaksājot - saņemot pretī tikai ČEKU.
    Daudzi pensionāri nevēlas veikt darbības ar naudu internetā, jo jau vairākkartīgi ir izskanējusi infomācija par nedrošu interneta vidi koplietošanas vietās.

  • -2
    ^^—^^ 27.01.2020, 13:49:30

    Kāds ir jūsu ierosinājums? Kā situāciju atrisināt? Priekšlikumi? Domāju, ka nevienam šajā jautājumā nav liegts griezties pie Ūdekas, paust sašutumu, bet konstruktīvi izteikt priekšlikumus situācijas uzlabošanai. Varbūt Ūdeka kā reiz uztaisa kādu sanākšanu ar iedzīvotājiem un kopīgi izdodas rast labu risinājumu.

  • 0
    aldis.bezbardis 27.01.2020, 14:40:07

    1. risinājums (kurš vēlas) visu datu apmaiņu veikt pa internetu , bet maksāt Ūdekā , par to saņemot tikai ČEKU vai ČEKU UN IZRAKTA LAPU par to lapu samaksājot 10 vai 20 eirocentus.
    2. risinājums - cilvēks aiziet uz Ūdekas kasi ar naudu, nosaucot savu adresi , uzzina cik jāmaksā- samaksā- saņem lapu ar čeku (samaksājot papildus par to lapu 10- 20 eirocentus)

  • -1
    Arnis Junge 28.01.2020, 14:00:08

    A vot to es saprotu. Normāl ģēļ. Ne tikai sūdzas, bet reāli uzreiz izsaka priekšlikumu. Tā ir riktīga ventiņ' attieksme.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: