Lai turpinātu pilnveidot pacientu informētību, kā arī pacientu un ārstniecības personāla savstarpējo saskarsmi, Ventspils slimnīca ar šo gadu uzsākusi sadarbību ar nodibinājumu Pacientu atbalsts, kas turpinās pagājušajā gadā Pacientu Ombuda aizsākto darbu.

Nodibinājuma pārstāve Iveta Ķēniņa informē, ka sadarbībā ar slimnīcu Pacientu atbalsts sniegs pacientiem un medicīnas darbiniekiem konsultācijas par dažādiem jautājumiem, kas skar veselības aprūpes organizēšanu un pieejamību, skaidros pacientu pienākumus un tiesības, kā arī rīkos informatīvos pasākumus iedzīvotājiem, bet mediķiem – saskarsmes seminārus.

 

Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas valdes priekšsēdētāja Egija Siliniece klāsta, ka ir ļoti svarīgi, lai pacientiem būtu, pie kā vērsties pēc informācijas vai konflikta gadījumā. Ja pacients nevēlas kādu jautājumu risināt ar slimnīcas pārstāvjiem, tad viņam ir šī iespēja vērsties pie neatkarīgas un neitrālas puses – Pacientu atbalsta. Pēc būtības Pacientu atbalsts ir kā starpnieks starp ārstniecības iestādi un pacientu, skaidro Siliniece. Pagājušajā gadā īstenotā sadarbība liecina, ka tas ir noderīgi abām pusēm. Visa gada garumā pacienti tiks arī aicināti aizpildīt anketas par slimnīcas un mediķu darba novērtējumu, lai slimnīca uzlabotu savu darbību un kļūtu draudzīgāka pacientiem.

 

Sadarbības ietvaros Ziemeļkurzemes reģionālajā slimnīcā – gan Ventspilī, gan Talsu filiālē – ir izvietotas pastkastītes, kurās pacienti var atstāt savas sūdzības vai ierosinājumus par veselības aprūpes organizēšanu un kvalitāti vai citiem aktuāliem jautājumiem, kas saistīti ar veselības un sociālās labklājības jomu. 

 

Pacientu atbalsts izskatīs iesniegtās sūdzības un problēmjautājumus un centīsies rast risinājumu, vajadzības gadījumā konsultējoties ar nepieciešamajiem speciālistiem.

 

Šajās pastkastītēs iedzīvotāji aicināti atstāt arī pozitīvas atsauksmes par medicīnas darbiniekiem un viņu sniegto palīdzību. «Atzinībai par kvalitatīvi veiktu darbu ir svarīgi nonākt pie konkrētā ārsta, māsiņas vai cita medicīnas darbinieka. Tas pozitīvi motivē veikt savus profesionālos pienākumus un justies vajadzīgam, lai pacienti un viņu tuvinieki būtu apmierināti,» akcentē Iveta Ķēniņa.

 

Ventspils slimnīcā Pacientu atbalsta pārstāve Iveta Ķēniņa klātienē ir sastopama katru otrdienu no plkst. 10 līdz 12, vēlams iepriekš sazvanīt un norunāt tikšanos pa tālruni 29418795. Uz šo tālruņa numuru pacienti var zvanīt darbdienās jebkurā laikā, ja radušies jautājumi vai neatrisināta problēma. Tāpat pacienti var sūtīt savus ziņojumus uz e-pastu iveta.kenina@gmail.com.

 

Februārī Pacientu atbalsts kopā ar Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas un Ventspils poliklīnikas vadību un speciālistiem rīkos informācijas dienu, kurā sniegs iedzīvotājiem skaidrojumus par Pacientu tiesību likumu un citiem jautājumiem, kā arī iepazīstinās ar savu darbību.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: