Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde turpina pilnveidot personu apliecinošu dokumentu – pases un eID kartes – noformēšanas un saņemšanas pakalpojumu kvalitāti. Izveidots jauns pakalpojums, kas ļaus klientiem ērti un vienkārši izvēlēties, kurā nodaļā saņemt noformētos dokumentus – eID karti un pasi.

Sākot ar 19. jūliju, visās 29 Pārvaldes nodaļās Latvijas pilsoņiem un nepilsoņiem būs iespēja izmantot jaunu pakalpojumu –  iesniedzot dokumentus personu apliecinoša dokumenta saņemšanai vienā Pārvaldes teritoriālajā nodaļā, izvēlēties sagatavoto personu apliecinošo dokumentu saņemt citā Pārvaldes teritoriālajā nodaļā, kas norādīta iesniegumā personu apliecinoša dokumenta saņemšanai.

Svarīgākās lietas, kas jāielāgo, saņemot šo pakalpojumu:
- Noformējot dokumentus un izvēloties kādu no 29 nodaļām, kurā tie tiks saņemti, obligāti jāņem vērā, ka veikto izvēli nebūs iespējams mainīt, t. i., dokumentus nebūs iespējams pārsūtīt uz citu nodaļu.
- Svarīgi ņemt vērā, ka Siguldas, Smiltenes, Līvānu, Krāslavas filiālēs nebūs iespējams saņemt citās nodaļās noformētos dokumentus. Taču, ja klients šajās filiālēs noformēs dokumentus, tad būs iespēja dokumentu saņemšanai izvēlēties jebkuru no 29 Pārvaldes nodaļām.
- Ja pase vai eID karte tiek noformēta Latvijas pārstāvniecībā ārvalstīs (vēstniecībā vai konsulātā), personu apliecinošu dokumentu var saņemt TIKAI tajā pārstāvniecībā, kurā veikts dokumenta noformēšanas pakalpojums. Personu apliecinoši dokumenti ārvalstīs netiek pārsūtīti uz citām Latvijas pārstāvniecībām.

Pakalpojums tiks sniegts bez maksas, t. i., izvēloties izmantot šo pakalpojumu, būs jāsamaksā tikai ierastā valsts nodeva par pases vai eID kartes noformēšanu.

Lai pakalpojumu saņemšana noritētu veiksmīgi, uz jaunās pases un/vai eID kartes nomaiņu OBLIGĀTI jāņem līdzi vecie personu apliecinošie dokumenti, kas būs jānodod nodaļā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: