Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca nolēmusi sadarboties ar Pacientu Ombudu. 

Sadarbības mērķis - veicināt pacientu tiesību nodrošinājumu, informētību, pacientu un ārstniecības personu savstarpējo saskarsmi, kā arī lai uzlabotu slimnīcas pakalpojumu kvalitāti kopumā.


Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas valdes priekšsēdētāja Egija Siliniece uzsver, ka slimnīcas mērķis ir apmierināts pacients: „Slimnīcai ir svarīgi, lai pacients būtu informētāks un apmierinātāks, bet viņa attiecības ar ārstniecības personālu būtu izpratnes pilnas un pozitīvas. Pacientu Ombuds - tas pacientam būs vēl viens veids papildus slimnīcas uzticības tālrunim un iespējai vērsties administrācijā, kā risināt savu problēmu konfliktsituācijā. Tā būs iespēja vērsties pie pilnīgi neatkarīgas institūcijas.”

Dažkārt pacientiem ir grūti izprast veselības aprūpē šobrīd notiekošos procesus – kādus medicīnas pakalpojumus valsts apmaksā un kādus nē, kādi līdzmaksājumi jāveic.

Ombuds nodarbosies arī ar šo jautājumu skaidrošanu. Tāpat Ombuda speciālisti palīdzēs veselības aprūpes darbiniekiem – kā labāk komunicēt ar pacientiem, kā izskaidrot viņiem nepatīkamus vai sarežģītus jautājumus, kā risināt konfliktsituācijas un tamlīdzīgi.

Pacientu Ombuds gan Ventspils stacionārā, gan slimnīcas Talsu filiālē nodrošinās tādus speciālistus kā saskarsmes konsultantus, psihologus, juristus, medicīnas ētikas speciālistus un cita veida profesionāļus.

Sadarbības līgums tiks noslēgts uz gadu un paredzēts, ka tas spēkā stāsies ar 2011. gada 1. janvāri.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: