Dzelzceļa konkurētspēju var paaugstināt, ja pārskata tarifus, lai tie būtu vienādi vismaz ar citām Baltijas valstīm un Latvija tarifu dēļ nezaudētu kravas, uzskata satiksmes ministrs Uldis Augulis.

Jautājums par tarifiem būs viens no galvenajiem kompānijas Latvijas dzelzceļš jaunā vadītāja uzdevumiem. Dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas maksas pārskatīšana nav vienīgais veids, kā piesaistīt kravas, norāda ministrs. Uzņēmēji arī aktīvi cenšas atrast kravas un raisīt potenciālajos kravu īpašniekos interesi par Latvijas tranzīta koridoru. Austrumeiropas valstu un Ķīnas transporta ministru konferencē 16+1 Rīgā piedalīsies arī uzņēmēji, lai piesaistītu kravas no Ķīnas un Kazahstānas. Janvārī, salīdzinot ar līdzīgu pagājušā gada laika posmu, Latvijas ostu kravu apgrozījums samazinājās par 14,5% – līdz 5,6 miljoniem tonnu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: