Kultūras tūrisma produkts ir savdabīga kultūras un tūrisma industrijas sintēze, kur svarīga loma ceļotāju piesaistē ir ne tikai kultūrvēsturiskiem apskates objektiem, bet arī kultūras produktiem – pasākumiem un to reklāmai.

Mūsdienīgam kultūras darbiniekam jābūt ne tikai pasākuma režisoram, bet arī projekta menedžerim. Tāpēc trešdien, 25. martā, plkst. 14 Ventspils bibliotēkas Europe Direct informācijas centrs (EDIC) Ventspils sadarbībā ar Ventspils Tūrisma informācijas centru aicina uz lekciju semināru Kultūras un tūrisma produktu reklāma, ko vadīs Liepājas Universitātes studiju programmas Kultūras vadība vadītājs Uldis Drišļuks.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: