28. novembrī plkst. 10.00 Inženieru ielā 101, Biznesa inkubatorā notiks kārtējais “Biznesa rīta” pasākums, kurā tiks stāstīts par to, kā veidot efektīvu komunikāciju ar klientu.

Pieredzējušu ekspertu pavadībā būs iespējams uzzināt kādi ir būtiskākie faktori komunikācijā ar klientu, kā arī par to, kas ietekmē klienta izvēli. Tiks stāstīts arī par to, kā biznesa klienti vērtē saskarsmi un komunikāciju ar saviem sadarbības partneriem un piegādātājiem, ar kādiem izaicinājumiem pārdošanas darbinieki saskaras slēdzot lielus, nozīmīgus darījumus, kā Latvijā veiksmīgi uzņēmumi organizē, vada un veic darbu ar klientiem, lai sasniegtu augstākus rezultātus.

 

„Biznesa rīti” tiek organizēti reizi mēnesī kā informatīvi semināri topošajiem un jau esošajiem uzņēmējiem, kā arī citiem interesentiem par dažādām, ar biznesu saistītām tēmām. Pasākuma laikā eksperti dalās savā pieredzē, un apmeklētājiem ir iespēja uzdot individuālus jautājumus, kā arī dibināt jaunus kontaktus ar citiem pasākuma dalībniekiem.

 

Šomēnes tiks uzklausītas ekspertu domas uzņēmumiem svarīgā jautājumā – efektīva komunikācijas veidošana ar klientu.

 

Savā pieredzē ar semināra dalībniekiem dalīsies biznesa vadības mācību un konsultāciju kompānijas Mercuri International vadītājs Dzintars Koknēvičs, kurš ir konsultējis vairāk kā 400 uzņēmumus no Eiropas, Āzijas, Āfrikas un Amerikas. Sevišķi aktīvs Dzintars ir apmācību un attīstības programmu veidošanā – izveidotas 12 dažādas attīstības programmas pārmaiņuvadībā, Biznesa pārrunu veikšanā, Pārdošanas efektivitātes paaugstināšanā un projektu vadībā. Vēl viena Dzintara aktīvas darbības joma ir pētījumu veikšana, nosakot aktuālākās tendences: Pārdošanas vadība, Projektu vadība un Pārdošanas darba produktivitāte. Kā otrs eksperts uzstāsies Spring Valley pasniedzēja un konsultante Iveta Pundure, kas konsultē uzņēmumus tādās jomās kā pārdošanas organizācijas vadība, attīstība un transformācija, pārdošana un klientu attiecību vadība, pārdevēju darba snieguma mērīšana un novērtēšana. Ivetai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze tiešajā pārdošanā un tās vadībā, pārdošanas un klientu apkalpošanas procesu izveidē, darbinieku apmācībā un motivācijā, CRM sistēmas ieviešanā. Lielākā karjeras daļa ir bijusi SIA Lattelecom, vadot tiešo pārdošanu gan mazo un vidējo klientu segmentā, gan privātajā un korporatīvajā segmentā.

 

Dalība pasākumā bez maksas.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: