Kurzemē seguma atjaunošanas darbi ir sākti uz autoceļa Ventspils (Leči)-Grobiņa (P111) posmā no Jūrkalnes līdz Labragam, informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" Komunikācijas daļā.

Šonedēļ tur ir noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 kilometri stundā un vienā posmā satiksmi regulēs ar luksoforiem. Būvdarbu laikā tiks veikta ceļa profila labošanu un virsmas apstrāde. Darbus veic SIA "Saldus ceļinieks" par līgumcenu 844 000 eiro.

Savukārt uz autoceļa Kuldīga-Alsunga-Jūrkalne (P119) ceļa segumu atjauno Priedainē pie Kuldīgas, un tur šonedēļ ir ātruma ierobežojums 50 kilometri stundā. Būvdarbi paredz caurteku nomaiņu un ūdens novades sistēmas sakārtošanu, profila labošanu un jaunas asfalta virskārtas ieklāšanu.

Uz autoceļa Ventspils-Kuldīga-Saldus (P108) seguma atjaunošana sākta posmā no Ēdām līdz Kūlu kapiem. Šonedēļ tur vienā posmā satiksmi organizē regulētāji un ir noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 kilometri stundā. Šajos būvdarbos pēc ceļa profila labošanas veiks virsmas apstrādi.

Uz abiem šiem ceļiem strādā SIA "Ceļu būvniecības sabiedrība "Igate"" par kopējo līgumcenu 862 000 eiro.

Seguma atjaunošanas darbu izmaksas Kurzemē tiek segtas no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas ietvaros, un līdz oktobrim šiem darbiem jābūt pabeigtiem.

Lasi vēl

Komentāri (3)

  • -2
    Ventiņš1 07.08.2020, 09:56:29

    Vai bīstamie posmi, kur ir grāvis 2 - 4 metrus augstumā, būs uzstādīti metāliski barjeri?
    Lai mazāk būtu nāves skaits pie parastās riepas izšūšanas.

  • -3
    nomaļnieks 07.08.2020, 21:57:24

    Katram ampelmanim sava dziļuma grāvi neizbūvēt. Tad jau arī koki jāizzāģē un kolektoru akas jāaizvāc. Ak jā - arī autobusu pieturas jānolīdzina un ja ir kāda ēka ceļmalā, tā jānojauc. Labāk nopērc kvalitatīvas riepas, seko līdzi riepu spiedienam, nevis gvelz muļķības.

  • 0
    Ventiņš1 09.08.2020, 22:19:32

    Paskaties video, Ampelmanis! Un ko teiksi tagad? Līdz pirmajam gadījumam... >>>
    https://www.santa.lv/raksts/autobild/aizraujosi/vidzemes-sosejas-dzilie-gravji--cik-bistami-tie-ir-33041/

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: