Piejūras kempingā Ventspils tūrisma informācijas centrs (Ventspils TIC) aizvadīja tikšanos ar pilsētas tūrisma jomā strādājošo uzņēmēju vadītājiem un pārstāvjiem. Ēdināšanas un naktsmītņu uzņēmēji atskatījās un izvērtēja paveikto darbu aktīvākajā gada sezonā – vasarā.

Lai veicinātu uzņēmējdarbību arī rudens un ziemas sezonā, tika piedāvāta iespēja iepazīties ar rudens kultūras pasākumu programmu un izvērtēt, kā pilsētā notiekošie pasākumi var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus.

Vērtējot vasaras tūrisma sezonu kopumā, uzņēmēju secinājumi līdzvērtīgi dalījās - 33% uzņēmēju uzskatīja, ka šis gads bijis līdzvērtīgs pagājušajam, un tikpat – 33% tomēr norādīja, ka 2017. gads tūrisma jomā bijis labāks nekā 2018. gads. Aptaujājot, vai 2018. gada vasaras sezonā Ventspils pilsētā rīkotie pasākumi un svētki palīdzēja palielināt uzņēmuma apmeklētību, 56% uzņēmēju atzina, ka pasākumu laikā bijuši daudz lielāka apmeklētāju plūsma, kas pamatoti norāda arī uz tūrisma pienesumu pilsētai.

67 % aptaujāto atzina, ka svētku un pasākumu laikā strādā kā ierasts, speciāli apmeklētājus nepiesaistot ar īpašiem akciju vai atlaižu piedāvājumiem.

Paplašinot vietējās uzņēmējdarbības redzeslauku arī rudens un ziemas sezonā, Kurzemes filharmonijas sabiedrisko attiecību speciāliste Antra Lācberga iepazīstināja ar kultūras pasākumu programmu. Piedāvājot uzņēmējiem sadarbību ar Teātra namu “Jūras vārti”, A. Lācberga izteica cerību, ka turpmāk māksliniekiem, kas uzstājas pie mums Ventspilī, būs iespēja piedāvāt īpaši pielāgotus gan nakšņošanas, gan ēdināšanas pakalpojumus.

Tikšanās laikā ar savu pakalpojumu klāstu un informāciju par Ventspils jaunāko tūrisma produktu - Tūristu vilcieniņu - dalījās Ģirts Purviņš, optimistiski atzīstot šo sezonu par gana izdevušos. Ģirts priecājas, ka kopš vilcieniņa izgatavošanas brīža nekad par apmeklētāju trūkumu nav bijis jāsūdzas, pie tam lepojas, ka jau tūkstošiem tūristu Ventspili iepazinuši, tieši braucot ar vilcieniņu.

Nākamajā tikšanās reizē uzņēmējus plānots iepazīstināt ar diviem jauniem uzņēmējiem un dažādiem mārketinga palīginstrumentiem, kas palīdzētu ērtāk, ātrāk un produktīvāk piesaistīt klientus, atvieglojot reklāmas izveides un publicēšanas iespējas.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: