Ventas tilta kreisajā krastā turpinās brauktuves paplašinājuma veidošana un šķembu pamatojuma izbūve, vienlaikus norit darbi arī Ventas tilta labajā krastā.

Kreisajā krastā ir uzsākti bruģēšanas darbi ap rotācijas apli un jau pabeigta apgaismojuma kabeļlīnijas izbūve.


Ventas tilta labajā krastā urpinās brauktuves paplašinājuma (uzbēruma) veidošana no rotācijas apļa līdz viaduktam. Brauktuvei pabeigta granīta šķembu slāņa un betona apmales izbūve, kā arī izbūvēta asfaltbetona apakškārta. Būvdarbu veicējs SIA „VIA” darbus plāno pabeigt līdz š.g. novembrim.

Ceļu paplašināšanu veic Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektā „Eiropas starptautiskās maģistrāles (E22) un valsts galvenā autoceļa (A10) ielu posmu rekonstrukcija Ventspilī.

Projekta īstenošanas uzdevums ir ievērojami uzlabot pilsētas ielu caurlaides spēju. Rotācijas apļos satiksmes plūsmas uzlabošanai iecerēts izbūvēt turbo joslas, kas ievērojami uzlabos apļu caurlaides spēju.

Projekta ietvaros ieplānots, veidojot uzbērumu, mainīt trasējumu Dzintaru ielas posmam no rotācijas apļa līdz viaduktam, lai mazinātu līkuma asumu.

Iecerēts arī, ka gan Dzintaru ielas posmā, gan viaduktā, kas ved pāri dzelzceļa sliedēm, katrā virzienā izveidos divas joslas, paplašinās šobrīd šauro ietvi, kā arī izveidos veloceliņu, lai būtu iespējams ar velosipēdu no Pārventas nokļūt Ventas kreisajā krastā un otrādi, jo arī uz Ventas tilta pēc rekonstrukcijas būs izveidots veloceliņš.

Viadukta tehniskais stāvoklis ir neapmierinošs, stipri bojāta izolācija un šuves, sabrukušas apmales, ietve nav pietiekami plata, lai gājējiem būtu ērti pa to pārvietoties.

 
Projekta kopējās izmaksas veido 4,2  miljoni latu, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums ap 3,6 miljonu latu (85 % no kopējām projekta attiecināmajām izmaksām) un valsts budžeta dotācijas 189 tūkstoši latu apmērā, kā arī Ventspils pilsētas pašvaldībai jānodrošina līdzfinansējums 443 tūkstoši latu apmērā.

Projektu paredzēts īstenot līdz 2010. gada 31. decembrim.

Foto no ventspils.lv

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: