Uzņēmumi "Stena Line" un "Noord Natie Ventspils Terminals” (NNVT) ir parakstījuši līgumu uz 20 gadiem, vienojoties par pastāvīgu prāmju satiksmi no Ventspils brīvostas.

Šim ilgtermiņa līgumam ir būtiska loma, paplašinot "Stena Line" darbību Baltijas jūrā un uzlabojot satiksmi maršrutā starp Ventspili un Nīnashamnu Zviedrijā. 2021. gadā šajā maršrutā sāks kursēt divi lieli RoPax prāmji, par 30% palielinot kravu pārvadājumu apjomu.

''Stena Line'' satiksmi starp Ventspili un Nīnashamnu uzsāka 2012. gadā. Kopš tā laika prāmju kustības intensitāte ir divkāršojusies no viena prāmja un desmit reisiem nedēļā uz attiecīgi diviem prāmjiem un 24 reisiem nedēļā. "Stena Line” nesen paziņoja, ka 2021. gadā plāno paplašināt savu darbību, izmantojot divus modernus RoPax prāmjus un tādējādi palielinot maršruta kravu pārvadājumu apjomu par 30%. Jaunie prāmji "Stena Scandica” un "Stena Baltica" arī pasažieriem piedāvās lielākas ērtības. Prāmji tiks aprīkoti ar tādām ilgtspējīgām tehnoloģijām kā hibrīdām izplūdes gāzu attīrīšanas iekārtām un balasta ūdens attīrīšanas sistēmām, kā arī ar dažādiem degvielas efektivitātes uzlabojumiem.

"Stena Line” plāno palielināt gan kravas, gan pasažieru apjomus. Nesen uzņēmuma darbība Nīnashamnā tika pārvietota uz jaunuzcelto moderno RoRo kravu termināli Stokholmas "Norvik” ostā.

Uzņēmumi "Stena Line” un "Noord Natie Ventspils Terminals" (NNVT) ir parakstījuši līgumu uz 20 gadiem, vienojoties par pastāvīgu  "Stena Line” prāmju satiksmi no Ventspils brīvostas. Līgums ietver kopīgus ieguldījumus termināļa zonā, lai apmierinātu aktuālās un nākotnes tonnāžas vajadzības reisos starp Ventspili un Nīnashamnu, kas ir īsākais maršruts starp Baltijas valstīm un Zviedriju.

''Ventspils ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir lieliska, jo savieno Skandināviju ar Baltiju, Krieviju un NVS valstīm. Šis ilgtermiņa līgums ir būtisks solis, paplašinot mūsu darbību Baltijas valstīs, un tas mums ļaus augt kopā ar klientiem un partneriem arī turpmāk. Tas apliecina, ka "Stena Line" uzņemas atbildību par mūsu Latvijas maršrutiem,'' stāsta "Stena Line" tirdzniecības direktors Baltijas jūras ziemeļu reģionā Johans Edelmans.

"Šis terminālis ar ilgstošo pieredzi ir pierādījis sevi kā uzticamu partneri ro-ro kravu pārvadājumos. Tagad mūsu sadarbībā ar prāmju operatoru "Stena Line" ir ielikts jauns stūrakmens. Ieguldījumi termināļa infrastruktūrā un lielāki prāmji ļaus tuvākajā nākotnē piesaistīt lielākas kravas un vēl vairāk pasažieru,'' skaidro Noord Natie Ventspils Terminals Valdes loceklis Aivars Gobiņš.

"Stena Line" paziņojums par plānoto sadarbību ar Ventspili uz vēl 20 gadiem ir pozitīva ziņa ne vien Ventspils brīvostai, kur "Stena Line" logo kļuvis par gandrīz neatņemamu ostas ainavas daļu, un būtisku spēlētāju kravu  plūsmā, bet arī Latvijas un kaimiņu valstu rūpniecības nozarei.  Drošs un ērts eksporta ceļš būtiski ietekmē Baltijas un Skandināvijas valstu ekonomiskās saites,'' stāsta Ventspils brīvostas pārvaldnieks Andris Purmalis.

Lasi vēl

Komentāri (3)

  • 0
    yolo 02.02.2021, 07:36:34

    No kura datuma jaunie kuģi plāno sākt kursēt? Labprāt izmēģinātu

  • -1
    juris700 02.02.2021, 09:14:24

    Tur nav ko mēģināt.
    1-tas kravas kuģis ne izklaides
    2-ne Stoholmas osta bet (skat karti)
    3-ja palaistu līniju Ventiņi-Stoholma izklaides kuģi,Tallink noriets garantēts,bet to nepieļaus Rīga

  • 0
    yolo 02.02.2021, 09:31:46

    Ir daudz būta uz esošajiem, interesanti redzēt jaunos. Kurš kaut ko teica par Stokholmu? Tallinks jau ir diezgan norietējis

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: