19. oktobrī tika uzsākti Ventas tilta slēgmehānisma nomaiņas darbi. Lai arī iepriekš darbus bija plānots pabeigt līdz 3. novembrim, neparedzētu apstākļu dēļ plānotie darbi par vairākām dienām aizkavējušies.

Ventas tilts ar atjaunotu slēgmehānismu satiksmei tiks atkal atvērts pēc 10. novembra.

Pēc esošo Ventas tilta slēgmehānismu demontāžas atklājās, ka jāveic iepriekš neparedzēti darbi, kuru izpilde nebija ievērtēta iepriekš plānotajā darbu izpildes laika grafikā un kurus nebija iespējams konstatēt pirms darbu sākšanas. Neplānotie darbi bija jāveic, lai uzsāktu jauno slēgmehānismu montāžu, bet tas papildus prasīja vairākas dienas darba. Tāpat darbu izpildi aizkavēja 28. un 29. oktobra vētra. Visu darbu pabeigšanai līdz ar to papildus iepriekš apstiprinātajam grafikam nepieciešamas vēl septiņas dienas, kas nozīmē tilta slēgšanu visa veida satiksmei līdz 10. novembrim (ieskaitot).

Satiksme, arī sabiedriskais transports, kā līdz šim, tiks novirzīta pa Apvedtiltu, bet gājējus no viena Ventas tilta gala līdz otram pa Apvedtiltu nogādās bezmaksas autobuss pēc līdzšinējā grafika. Pēc 10. novembra sabiedriskais transports kursēs pēc parastā grafika, kāds tas bija līdz satiksmes slēgšanai pār Ventas tiltu.

Kā iepriekš ziņots, Ventas tilta trīs gadu ekspluatācijas laikā ir konstatēts, ka slēgmehānismos starp paceļamās daļas abām laiduma konstrukcijām rodas pārāk liela brīvkustība, kas izraisa tilta paceļamās daļas vibrāciju. Šo problēmu var atrisināt tikai jauna, uzlabota slēgmehānisma uzstādīšana. Ventas tilta rekonstrukcijas būvprojekta autori „Witteveen+Bos”, apzinoties slēgmehānisma sākotnējā projekta risinājuma neveiksmīgo izvēli, ir veikuši jauna slēgmehānisma projekta risinājumu izstrādi un slēgmehānisma nomaiņas darbus veic par saviem līdzekļiem garantijas ietvaros, kā arī sedz visus izdevumus, kas saistīti ar satiksmes slēgšanu.

 

Satiksmes organizācijas shēmu Ventas tilta slēdzējmehānisma remontdarbu laikā skatīt ŠEIT!

 

Autobusu kursēšanas grafiki ŠEIT un ŠEIT!

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: