Saistībā ar jaunās norēķinu kārtības par komunālajiem pakalpojumiem ieviešanu no 14. līdz 31. decembrim pašvaldības SIA ŪDEKA Abonentu daļa klientiem būs pieejama ierobežotā režīmā.

Klienti tiek aicināti būt saprotošiem un iespēju robežās jautājumus noskaidrot šīs nedēļas laikā, risināt ar mājas pārvaldnieka palīdzību vai attālināti.

 

Tā kā izmaiņām jāpielāgojas ne vien iedzīvotājiem, bet arī pašvaldības SIA ŪDEKA, līdz gada beigām pārveidojot klientu datu apstrādes programmu, jaunajai kārtībai pielāgojot elektronisko datu paziņošanas portālu un darbiniekiem apgūstot to lietošanu, kā arī citas ar jaunās kārtības ieviešanu saistītās lietas, klientu apkalpošana līdz gada beigām var būt gausāka, iespējama rindu veidošanās un klientiem jārēķinās ar ilgāku gaidīšanas laiku.

 

Laika periodā no 14. līdz 31. decembrim pašvaldības SIA ŪDEKA Abonentu daļas darba laiks netiks mainīts, kā arī būs iespējams veikt maksājumus kasē, tomēr klienti tiek aicināti būt saprotošiem un izvērtēt klātienes apmeklējuma nepieciešamību.

 

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā pašvaldības SIA ŪDEKA iesaka vērsties pie sava mājas pārvaldnieka, uzdot jautājumu elektroniski (udeka@ventspils.lv), kā arī, ja jautājums ir saistīts ar jauno norēķinu kārtību, iepazīties ar Biežāk uzdotajiem jautājumiem uzņēmuma mājaslapā www.udeka.lv vai drukātā veidā Ventspils bibliotēkās (Akmeņu ielā 3 vai Tārgales ielā 4).

 

Iedzīvotāji jau ir informēti, ka ar jauno gadu visus ventspilniekus, kuri dzīvo daudzdzīvokļu dzīvojamajās mājās, skars izmaiņas norēķinos par komunālajiem pakalpojumiem. Tās nepieciešamas saistībā ar grozījumiem Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā, tam pakārtotajiem jaunajiem MK noteikumiem nr. 524 Kārtība, kādā nosaka, aprēķina un uzskaita katra dzīvojamās mājas īpašnieka maksājamo daļu par dzīvojamās mājas uzturēšanai nepieciešamajiem pakalpojumiem un jauno Ūdenssaimniecības pakalpojumu likumu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: