No 28. februāra līdz 3. martam Ventspils Tehnikuma audzēkņi un skolotāji savu skolu pārstāvēja 19. Starptautiskajā izglītības izstādē „Skola 2013” un profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu konkursā „Jaunais profesionālis 2013”.

Konkursa laikā 16 nozaru Latvijas profesionālo izglītības iestāžu 258 audzēkņi sacentās par labākā jaunā profesionāļa titulu, tādējādi pretendējot uz iespēju pierādīt sevi Eiropas un pasaules mēroga konkursos.

2. vietu konkursā „Elektroiekārtu instalācija” ieguva Ē. Rožinskis (konkursam sagatavoja skolotājs A. Ozoliņš).

 

3. vietu profesionālās meistarības konkursā „Metināšana” ieguva V. Katosonovs, (skolotājs I. Silajānis).

 

3. vietu konkursā „Tūrisms un viesmīlība” ieguva A. Rudusāne (skolotāja I. Tomsone).

 

Profesionālās meistarības konkursā „Uzņēmējdarbība” piedalījās izglītības programmas „Grāmatvedība” 1. kursa audzēkne V. Rone (skolotāja L. Špude)”. Konkursā „Automehānika” skolu pārstāvēja izglītības programmas „Autotransports” 4. kursa audzēkņi A. Paulāns un A. Dalderis (skolotājs M. Jansons). Konkursā „Elektronika un automātika” savas profesionālās zināšanas un praktiskās iemaņas apliecināja R. Karaļuks un J. Grenevics (skolotāji J. Luksis, K. Luksis), konkursā „Metināšana” piedalījās A. Bendiks, kuru sagatavoja skolotājs I. Silajānis.

 

Paralēli saspringtai profesionālo konkursu norisei izstādes „Skola 2013” ietvaros skolas stendā ikviens interesents varēja uzzināt par profesionālās izglītības iespējām Ventspils Tehnikumā, saņemt pedagogu un audzēkņu konsultācijas un atbildes uz jautājumiem, kā arī fotografēties Kurzemes Democentra virtuālajā foto stendā. Savukārt Ventspils virtuālajā vēstniecībā www.visitventspils.com ikviens varēja iepazīt Ventspils Pilsētu, pilsētas tūrisma objektus un nozīmīgākās kultūrvēsturiskās vietas.

 

Audzēkņu motivācija un sasniegumi profesionālās meistarības konkursos un paraugdemonstrējumos ir kā apliecinājums konkurētspējai un kvalitatīvas izglītības nodrošinājumam profesionālā izglītībā Ventspilī.

 

Apskati foto!

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: