Katru diennakti Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) Operatīvās vadības centrā tiek saņemts līdz pat 2000 iedzīvotāju zvanu.

Aptuveni ceturtajā daļā izsaukumu bijušas grūtības ātri noteikt precīzu cietušā atrašanās vietu.

Īpaši gadījumos, kad izsaucējs atrodas nepazīstamā vietā. Līdz ar NMP dienestā ERAF projekta ietvaros ieviestajām informācijas sistēmām un uzsākto sadarbību ar Lattelecom 113 dispečeriem turpmāk būs iespēja ātri un precīzi noteikt izsaukuma vietu arī pēc citiem zvanītāja minētajiem parametriem vai tuvumā esošajiem orientieriem – veikaliem, izglītības un kultūras iestādēm, degvielas uzpildes stacijām, utt., kā arī nosaucot mobilajā telefonā atrodamās GPS koordinātes.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: