Noslēgusies nozīmīga divus gadus ilgā projekta „Eiropas starptautiskās maģistrāles (E22) un valsts galvenā autoceļa (A10) ielu posmu rekonstrukcija Ventspilī” realizācija.

Projekta realizāciju pašvaldība uzsāka 2009.gada 2.decembrī, kad starp Komunālo pārvaldi un Satiksmes ministriju tika noslēgta vienošanās par Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma 3,6 miljonu latu apmērā (85 % no kopējām projekta attiecināmajām izmaksām) piešķiršanu Ventspils tranzītielu posmu rekonstrukcijai.

Projekts sākotnēji paredzēja  Lielā prospekta un Lāčplēša ielas krustojuma, abu rotācijas apļu ar pieejām Ventas labajā un kreisajā krastā, Dzintaru ielas un viadukta rekonstrukciju. 2010.gadā pēc 8 mēnešus ilgiem būvdarbiem rekonstruēto traznītielu kopgarums palielinājās par 0,78% pret kopējo pilsētas tranzītielu km skaitu. Tāpat uzstādīja velosipēdistu aizsargnorobežojumu ar kopgarumu 2,4 km un metāla barjeras ar kopējo garumu 2,9km. Savukārt kopējais rekonstruēto pilsētas tranzītielu kopgarums 2010.gada nogalē veidoja 1,8 km.

Pamatojoties uz noslēgto līgumu ar SIA „VIA”, par  Lielā prospekta un Lāčplēša ielas krustojuma, abu rotācijas apļu ar pieejām Ventas labajā un kreisajā krastā, Dzintaru ielas un viadukta rekonstrukciju, projekta ietvaros izveidojās finanšu resursu ekonomija, ko ar Satiksmes ministrijas atbalstu pašvaldība novirzīja papildu Ventspils pilsētas tranzītielu posmu rekonstrukcijas darbiem. 

Papildus arī  veikti gājēju velosipēdu celiņa rekonstrukcijas un izbūves darbi Kurzemes ielā posmā no Embūtes ielas līdz A10 autoceļam, kā arī Kurzemes ielas un Mazās Kurzemes ielas krustojuma pārbūve. Tāpat Sarkanmuižas dambī posmā no Lielā prospekta līdz iebrauktuvei uz Prāmju termināli rekonstrukcijas darbi.

Jau ziņots, ka 3.novembrī Kurzemes ielā pie Volvo centra testa režīmā tika iedarbināta pirmā ceļa zīmju kopne ar informatīvajiem displejiem Ventspilī. Displeji atspoguļo ne tikai braucošās automašīnas ātrumu un svaru, bet arī  gaisa un brauktuves seguma temperatūru. Displeji uzstādīti ar mērķi nodrošināt drošu satiksmes norisi uz Eiropas nozīmes ceļa.

Projekta realizācijas laikā kopumā uzstādīts velosipēdistu aizsargnorobežojumu ar kopgarumu 2,4 km, kā arī metāla barjeras ar kopējo garumu 3,3 km. Savukārt kopējais rekonstruēto pilsētas tranzītielu kopgarums veido 5,5 km.

Foto: ventspils.lv

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: