Atbildot uz Ventas Balss jautājumiem par pasta piegādes aizķerēm Ventspils novadā, Latvijas Pasts norāda, ka analizējot pasta sūtījumu piegādes apjomus konkrētās teritorijās, uzņēmums izvērtē piegāžu īstenošanai nepieciešamo resursu izlietojumu.

Arī Piltenē, ik gadu samazinoties piegādājamās korespondences apjomam, Latvijas Pasts ir īstenojis piegāžu sistēmas reorganizāciju. Tomēr šīs pārmaiņas neietekmē sūtījumu piegāžu termiņus: saskaņā ar Latvijas Pasta veiktajām pārbaudēm Piltenē, Popē un to apkaimē pasta sūtījumu piegāžu laiki iekļaujas noteiktajos termiņos.

«Taču jāsaprot, ka vienmēr kāds adresāts būs pirmais un kāds sūtījumu noteikti saņems vēlāk – atbilstoši pastnieka darba maršrutam. Ir dienas, kad pastnieks savu darbu ir pabeidzis jau ap pusdienas laiku, un dienas, kad korespondences ir vairāk, un arī pastnieka darbdiena ieilgst,» norāda uzņēmuma Ārējo komunikāciju vadītāja Gundega Vārpa. Tāpat gadoties ārkārtas apstākļi, kā, piemēram, Piltenes pastnieka salūzusī automašīna, kā dēļ piegādāt sūtījumus visiem klientiem nebija iespējams. Par šo starpgadījumu Pasts klientiem atvainojas.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: