Arī Ventspils varētu tik iekļauta vērienīgajā dzelzceļa projektā Rail Baltica.

Projekta visdzīvotspējīgākais realizēšanas variants Latvijā izmaksātu 1,27 miljardus eiro, bet visās trīs Baltijas valstīs kopā – 3,68 miljardus eiro. Pētījums veikts par maršrutu Tallina-Pērnava-Rīga-Paņeveža-Kauņa, par ko martā vienojās visas trīs Baltijas valstis.

 

Citas nozīmīgākās Baltijas valstu pilsētas, kuras neatrodas tieši uz 1435 milimetru sliežu līnijas, bet ko paredzēts pieslēgt Rail Baltica, izmantojot esošos 1520 milimetru sliežu ceļus, ir Tartu, Daugavpils, Ventspils, Jelgava, Liepāja, Šauļi, Klaipēda un Viļņa.

 

Konsultantu ieteiktais variants ir 728 kilometru garš jauktas satiksmes dzelzceļš un maksimālais kustības ātrums pasažieru pārvadājumiem tajā ir 240 kilometru stundā. 

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: