Jaunizbūvēto siltumtīklu pieslēgšana maģistrālajai siltumtrasei

28. augusts, 09:47, 2019
|

Paplašinot centralizētās siltumapgādes pakalpojuma pieejamību, pašvaldības SIA „Ventspils siltums” šovasar īsteno apjomīgu jaunu siltumtrašu būvniecību.

Šobrīd jaunas siltumtrases būvniecība norit Zvaigžņu ielā. Lai jaunizbūvētos siltumtīklus pievienotu maģistrālajai siltumtrasei (Lielā prospekta un Kuldīgas ielas krustojumā), šonedēļ uz četrām dienām klientiem Ventas kreisajā krastā pārtraukta siltumenerģijas padeve.

Tā kā jauna pieslēguma izbūves process ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs, to nav iespējams paveikt vienas dienas laikā, jo ir jāveic gan demontāžas darbi, jaunu cauruļvadu posmu un savienojumu montāža utt.

Neskatoties uz apjomīgajiem darbiem, būvnieki šobrīd strādā ļoti intensīvi, ņemot vērā visus tehnoloģiskos procesus, lai jaunās siltumtrases pieslēguma darbi noritētu raiti un, lai pēc iespējas maksimāli samazinātu siltumenerģijas piegādes pārtraukumu.

Atvainojamies iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām un ceram uz sapratni, jo karstā ūdens padeves pārtraukums nav ikdienišķa parādība, bet gan nepieciešamība jaunu siltumtrašu būvniecības īstenošanai.

Apmaksāta informācija.

Komentāri (17)
Rādīt vispirms:
Arnis Junge
29.08.2019, 10:42:44
Arnis Junge
29.08.2019, 10:42:44

Ūdens ir atgriezies. Tauta var nomierināties. Esam pārcietuši ledus laikmetu un nu varam būt laimīgi.
Tie jautājumi te ir tik daudz, ka praktiskāk laikam ir aizbraukt uz pašu Siltumu un to visu pajautāt klātienē.

1
Ziņot redaktoram
C.L.
28.08.2019, 17:12:03
C.L.
28.08.2019, 17:12:03

Nav jau nemaz tik slikti ieiet aukstā dušā.)

3
Ziņot redaktoram
Reptīlis
28.08.2019, 16:51:24
Reptīlis
28.08.2019, 16:51:24

Interesanti būtu zināt, vai līgumā, par siltā ūdens piegādi, ir ietverti kādi piegādes pārtraukumu limiti. Ja jā, tad cik daudz gada laikā un cik ilgs drīkst būt pārtraukums, plānotiem remontdarbiem un avārijas gadījumos. Normālā pasaulē tā vajadzētu būt, un kādas sankcijas paredzētas par piegādes nepildīšanu. Citādi līgums nav vienlīdzīgs abām pusēm un nav spēkā no noslēgšanas brīža.

2
Ziņot redaktoram
otrakeda .
28.08.2019, 16:31:30
otrakeda .
28.08.2019, 16:31:30

4-tā bildē,labi redzams
siltumvadu faktiskais dziļums,zem lemberga bruģīti
sastāda,30-40 cm!
Šeit nu vietā būtu sakāmvārds-
gredzens cūkas purnā,cūku nemaina.

5
Ziņot redaktoram
Vestards
28.08.2019, 20:36:30
V
Vestards
28.08.2019, 20:36:30

O, tev gan labs acumērs, laikam esi ilgi praktizējies uz saviem izmēriem!

3
Ziņot redaktoram
otrakeda .
28.08.2019, 16:18:57
otrakeda .
28.08.2019, 16:18:57

Bildes ir visai iespaidīgas!
Darba apjomi,vienkārši-stratēģiska apmēra!
Šķiet,ka Makronu vajadzētu pieaicināt..

3
Ziņot redaktoram
otrakeda .
28.08.2019, 16:15:36
otrakeda .
28.08.2019, 16:15:36

plānprātiņi var vispār nemazgāties
netērē arī tās 2 min..

0
Ziņot redaktoram
Arnis Junge
28.08.2019, 15:45:53
Arnis Junge
28.08.2019, 15:45:53

Būs jau labi -tas ir normāli, ka visi ir nikni, kad tiem noņem ērtību pie kā tie ir ikdienā pieraduši. Savs labums toč ir - tā sēžu zem dušas 15 min. , izrādās, ka tagad nomazgāties varu 2 min. :D

1
Ziņot redaktoram
Guncis
28.08.2019, 13:08:34
G
Guncis
28.08.2019, 13:08:34

Apskatot informāciju par atslēgumu uzņēmuma mājas lapā un tā sociālajos tīklos, tur viss ir izskaidrots. Pieļauju, ka katrā dzīvoklī ir savādākas iespējas, kur noslēgt karstā ūdens padevi - virtuvē, vannas istabā, jo citi pie saviem individuālajiem skaitītājiem nemaz nevar tik viegli piekļūt. Tad sanāk, ka paziņojumā bija jāuzskaita visi iespējamie varianti? Kurzemniece, kurā vietā tev ir tas ventīlis, kas jāaizgriež?

1
Ziņot redaktoram
Vilis Skuja IV
28.08.2019, 13:13:02
Vilis Skuja IV
28.08.2019, 13:13:02

Protams,vislabāk jau būtu,ja katras mājas apsaimniekotājs noslēgtu siltā ūdens padevi uz stāvvadiem.Jo tik tiešām vienā otrā dzīvoklī tik viegli pie ventiļiem nemaz nevar pietikt klāt.Sevišķi veciem cilvēkiem tas varētu būt pagrūti.

0
Ziņot redaktoram
domāju
28.08.2019, 15:33:33
D
domāju
28.08.2019, 15:33:33

var jau vienkārši atcerēties, ka ir tikai aukstais ūdens un tad ventiļi nav obligāti.

3
Ziņot redaktoram
.Kurzemniece
28.08.2019, 11:59:44
.Kurzemniece
28.08.2019, 11:59:44

Un brīdinājums varēja būt korektāks,izskaidrojot par nepieciešamību noslēgt siltā ūdens padevi pie individuālā skaitītāja,lai neuzmanības pēc netērētu neuzsildītu ūdeni!

5
Ziņot redaktoram
VSiltums
28.08.2019, 16:29:49
VSiltums
28.08.2019, 16:29:49

Vēlamies atgādināt, ka uzņēmums „Ventspils siltums” ražo un piegādā siltumenerģiju līdz dzīvojamās mājas ievadam un nenodrošina iedzīvotājiem karstā ūdens padevi uz dzīvokļu īpašumiem.

Par daudzdzīvokļu dzīvojamās ēkas iekšējās ūdensapgādes un siltumapgādes sistēmas, tostarp karstā ūdens apgādes sistēmas darbību, atbildīgā puse ir mājas apsaimniekotājs, kura pienākumos būtu savlaicīgi informēt mājas iedzīvotājus par plānotajiem ūdens padeves pārtraukumiem un to, kā rīkoties iedzīvotājiem attiecīgajās situācijās.

2
Ziņot redaktoram
ddddd
28.08.2019, 10:47:19
D
ddddd
28.08.2019, 10:47:19

Domāju ļoti slikts V-Siltuma sabiedrisko attiecību darbs ar klientiem... ja jau remontdarbi bija ieplānoti sen,sen jau vajadzēja sākt informēt klientus pa tiem,ne pēdējā bridī

5
Ziņot redaktoram
VSiltums
28.08.2019, 16:29:12
VSiltums
28.08.2019, 16:29:12

Paziņojumi par siltumenerģijas padeves pārtraukumu bija publicēti vairākkārt - gan 19.augustā, 22.augustā un 26.augustā laikrakstā „Ventas Balss”, 21.augustā portālos www.ventspils.lv, www.ventasbalss.lv, www.ventspilnieks.lv, gan arī citos informatīvajos kanālos - „Kurzemes Televīzijas” ziņu sižetos 22.augustā, 23.augustā un 26.augustā, uzņēmuma „Ventspils siltums” mājas lapā: http://ventspilssiltums.lv/lv/par-mums/jaunumi/jaunumi-visi/ventas-kreisaja-krasta-planots-karsta-udens-atslegums, kā arī sociālo mediju vietnēs Facebook un Twitter.

Informācija par siltumenerģijas padeves pārtraukumu 19.augustā tika nosūtīta arī daudzdzīvokļu dzīvojamo māju apsaimniekotājiem un kā atgādinājums arī visiem klientiem pa e-pastu 23.augustā un 26.augustā.

2
Ziņot redaktoram
ddddd
28.08.2019, 17:38:41
D
ddddd
28.08.2019, 17:38:41

Ļoti birokrātiska atbilde....ja nemaldos normatīvie akti paredz,ka klientam jāziņo vismaz desmit vai septiņas darbadienas iepriekš....,ja protams nav ārkārtas situācija....ne visi lasa vai skatās vietējos masu medijus,principa pēc

0
Ziņot redaktoram
Guncis
28.08.2019, 20:24:36
G
Guncis
28.08.2019, 20:24:36

Lielākai daļai varētu paziņot kaut pusgadu iepriekš, tāpat neko nezinātu vai arī to būtu jau aizmirsuši. Šķiet atbilde atbilstoša attiecībā uz jautājumu, kāds tas tika uzdots ar nenodefinējamiem laika termiņiem - sen, pēdējā brīdī.

0
Ziņot redaktoram

Lasi vēl