Latvijas iedzīvotāji internetā visbiežāk iegādājas biļetes uz sporta un kultūras pasākumiem, kam seko apģērba un apavu, kā arī aviobiļešu iegāde, liecina reklāmas un mediju aģentūras "Infinitum 8" un pētījumu kompānijas TNS veiktā pētījuma "E-komercijas patērētāju uzvedības modelis Latvijā 2014" rezultāti.

Kā rāda pētījuma dati, biļetes uz tādiem sporta un kultūras pasākumiem kā hokejs, kino, koncerti un teātri, pēdējā pusgada laikā iegādājušies 35% aptaujas dalībnieku. Tam seko apģērbu un apavu iegāde, ko veikuši 32% respondentu, bet aviobiļetes iegādājušies 18% Latvijas iedzīvotāju.

 

Mazliet mazāk nekā aviobiļetes Latvijas iedzīvotāji internetā mēdz iegādāties mājas elektroniku, ko iegādājušies 16% aptaujāto, savukārt saimniecības preces iegādājušies 14% pētījuma dalībnieku.

Darbarīkus un mobilos telefonus iegādājušies 13% respondentu, bet finansiālie pakalpojumi, sporta preces un skaistumkopšanas produkti vai pakalpojumi bijuši nepieciešami 12% respondentu.

 

Mazāk par 10% aptaujāto internetā iegādājušies bērnu aprūpes produktus, automašīnu detaļas un aksesuārus, ceļojumu ceļazīmes, kā arī veselības aprūpes produktus un preses abonementus.

 

Pētījums veikts 2014.gada pavasarī, aptaujājot 537 respondentus vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas pēdējā pusgada laikā pirkuši preces un pakalpojumus internetā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: