Vēstures skolotāju biedrība nepiekrīt izskanējušajiem Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) aicinājumiem par atteikšanos no darba burtnīcām skolās, kā arī vēlas, lai tiktu atalgots skolotāju papildu darbs, pašiem veidojot dažādus materiālus skolēnu individuālajam darbam.

Skolotāji norāda, ka digitālie mācību materiāli pagaidām esot ļoti maz un saturiski tie nosedzot tikai dažus no mācību priekšmeta standartā un programmā noteiktajiem daudzajiem tematiem un metodiskajām prasībām. Savukārt darba burtnīcas, darba lapas, praktikumi un līdzīgi materiāli ir domāti skolēnu individuālajam darbam, tie aptver visas standarta prasības.

Biedrība akcentē, ka, izmantojot tos, skolotājs var pārliecināties, kā mācību saturu ir uztvēris katrs skolēns. Šie materiāli ļaujot arī diferencēt darbu un izvēlēties uzdevumus atbilstoši katra skolēna spējām un vajadzībām.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: