Lai uzlabotu pacientu apkalpošanas kvalitāti, Ventspils poliklīnika ir ieviesusi iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm, kā arī iegādājusies modernāku ārstu pieņemšanas laiku tablo.

Norēķinu karšu terminālis poliklīnikas reģistratūrā tika uzstādīts, ņemot vērā iedzīvotāju ierosinājumus. Bezskaidras naudas norēķini kļūst arvien izplatītāki, tādēļ arī poliklīnikas apmeklētājiem, norēķinoties par veselības aprūpes pakalpojumiem, vairs nebūs jādomā, vai makā ir skaidra nauda.

 

Kopš jūnija poliklīnikas reģistratūrā uzstādīts arī jauns ārstu pieņemšanas laiku tablo, kurš ir modernāks par iepriekšējo un dod iespēju dinamiski nomainīt ārstu pieņemšanas laikus. Jaunā tablo ailītes ir maināmas, tādēļ reģistratūras darbiniecēm kļuvis vienkāršāk un ātrāk nomainīt informāciju, tiklīdz kādam ārstam, speciālistam vai diagnostikas pakalpojumam mainās darba laiks vai arī kabinets. Jaunais tablo ir lielāks un vizuāli labāk saskatāms, ko novērtēs vecāka gada gājuma apmeklētāji un cilvēki ar vāju redzi.

 

Kopš agra pavasara reģistratūrā ir ierīkots arī automātiskais atbildētājs, kas ļauj iedzīvotājiem ne tikai uzgaidīt, kad viņu savienos ar reģistratūras darbinieku, bet arī dod iespēju atstāt ziņojumu ar savu vārdu un tālruņa numuru. Tiklīdz reģistratūras darbinieks var, viņš cilvēkam atzvana. Šāda iespēja lieti noder tālruņa līniju noslogojuma brīžos, it īpaši no rītiem, kad reģistratūra saņem ļoti daudz zvanu, tādēļ ir grūtāk sazvanāma.

 

Jau ziņojām, ka, lai reģistratūras darbs notiktu raitāk, gada sākumā tajā tika palielināts darbinieku skaits. Viena darbiniece dienas pirmajā pusē atbild tikai uz telefona zvaniem, jo tieši no rītiem cilvēki visvairāk cenšas sazvanīt reģistratūru. Tā kā poliklīnika katru darba dienu strādā līdz pulksten 19, tad iedzīvotāji aicināti izmantot iespēju un vizītēm pie ārsta pieteikties arī pēcpusdienās un vakara stundās.

 

Jāatgādina, ka jaunajā poliklīnikas ēkā, kas Raiņa ielā darbu sāka šā gada sākumā, reģistratūra ir daudz ērtāka, ar plašāku uzgaidāmo telpu. Pacientu ērtībām kase strādā atsevišķi un ierīkots arī elektroniskais rindu regulators, tādējādi pacientiem vairs nav jādrūzmējas pie reģistratūras lodziņiem.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: